הראתה שיפור: מכבי ת"א ניצחה 0:2 את הירנביין

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

אחרי ההפסד לנאק ברדה, הצהובים גברו על היריבה ההולנדית השנייה במחנה האימונים ורשמו ניצחון בכורה בהכנה. שרן ייני ודור תורג'מן הצעיר כבשו לזכות הקבוצה של פטריק ואן לוון

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה הערב (שלישי) את משחק הידידות השני שלה במסגרת מחנה האימונים בהולנד ורשמה ניצחון בכורה בהכנה, 0:2 על הירנביין שסיימה את העונה הקודמת במקום ה-12 בליגה המקומית הבכירה. שרן ייני ודור תורג'מן כבשו לקבוצה של פטריק ואן לוון, שהראתה שיפור לעומת המשחק נגד נאק ברדה בשבת, כאשר בעוד תשעה ימים הצהובים יחלו את דרכם במוקדמות הקונפרנס ליג.

מחזיקת הגביע פתחה טוב את המשחק ועלתה ליתרון כבר אחרי ארבע דקות. מתן חוזז סחט עבירה באזור הרחבה והיה גם זה שהגביה את הכדור ומצא את ייני, שנגח פנימה. בדקה ה-15 אופיר דוידזאדה מנע מההולנדים את השוויון כשהרחיק כדור גובה שנשלח לרחבה. שתי דקות אחר כך, השוער דניאל פרץ סיכל הזדמנות נוספת של הירנביין. בדקה ה-25, אדוארדו גררו השתלט על הריבאונד אחרי שבעיטה של יונתן כהן נהדפה, והעביר את זה לריקן שנעצר אצל השוער היריב.

במחצית השנייה ואן לוון ביצע רוטציה. בדקה ה-49, אילון אלמוג המחליף פרץ מהאגף לאמצע ובעט החוצה מ-20 מטרים. ארבע דקות לאחר מכן, פרץ קלט כדור שניסו להקפיץ מעליו ושמר על שערו נקי. בדקה ה-69, אוסאמה חלאילה, שנכנס גם הוא מהספסל, השתחרר יפה על הקו ומסר לרוחב, אך לא מצא רגל שתסיים. 10 דקות לסיום, אלמוג חיפש את חלאילה בהגבהה אחרי שעבר שחקן באחד על אחד, אך הכדור פספס את החלוץ.

חוזז בישל, ייני כבש | מכבי תל אביב, האתר הרשמי
שחר פיבן | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

שתי דקות לסיום, מכבי תל אביב הכפילה את היתרון. רונן חנציס חילץ כדור ומסר לחלאילה, החלוץ מצא את אילון אלמוג שבעט ונעצר אצל שוער הירנביין, אבל דור תורג'מן השתלט על הכדור החוזר והבקיע את השער השני.

הרכב מכבי תל אביב: דניאל פרץ, שחר פיבן (מאור קנדיל, 58), מתן בלטקסה (עידן נחמיאס, 58), לואיס הרננדס (נדב נידם, 71), אופיר דוידזאדה (גיא מזרחי, 68), שרן ייני (דור תורג'מן, 71), עידו שחר (נובאטוס מירושי, 46), אבי ריקן (בר כהן, 46), מתן חוזז (אילון אלמוג, 46), אדוארדו גררו (רונן חנציס, 68), יונתן כהן (אוסאמה חלאילה, 46).

אילון אלמוג | מכבי תל אביב, האתר הרשמי
ניצחון בכורה בהכנה. שחקני מכבי ת"א | מכבי תל אביב, האתר הרשמי
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי