ראמוס: רונאלדו יעזוב את ריאל? תשאלו אותו, לא אותי

סרחיו ראמוס וג'רארד פיקה
סרחיו ראמוס וג'רארד פיקה | AFP

קפטן ריאל מדריד הגביר את מדד השמועות בנוגע לעתידו של הכוכב הפורטוגלי לאחר ה-3:3 מול רוסיה. "לה רוחה" סיימה את 2017 ללא הפסד, ז'וזה מריאל סוסיאדד עשוי לקבל דרכון ספרדי ולהצטרף לנבחרת. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
"רולטה רוסית" היא הכותרת שבחר "מארקה" לתאר את ההפתעה שהכינה רוסיה לנבחרת ספרד כאשר יצאה מפיגור 2:0 ליתרון 2:3 והמשחק הסתיים בתיקו 3:3 במשחק מרתק אמש (שלישי). האירוע המשמעותי בסיום המשחק היה למעשה הצהרה של בלם הנבחרת סרחיו ראמוס שהקפיצה את כולם. הקפטן ריאל מדריד סירב שכריסטיאנו רונאלדו יישאר בקבוצה מבירת ספרד וחיזק עוד יותר את הדיווחים שהפורטוגלי יעזוב ביוני הקרוב, כפי שפורסם אתמול בכלי התקשורת בספרד.


"האם רונאלדו יעזוב את ריאל מדריד? תשאלו אותו ולא אותי. אני לא יודע מהדברים האלה כלום", אמר ראמוס במשפט אחד שעשוי להביא לרעידת אדמה. הוא נשאל גם על הדרבי נגד אתלטיקו מדריד "בוונדה מטרופוליטנו" ואמר: "יש לנו אפשרות לאחוז קטן מאוד של טעויות כרגע בגלל שאנחנו מרוחקים שמונה נקודות מברצלונה. זה טוב שחלק מהשחקנים שלנו חוזרים כמו דני קרבחאל ואיסקו שיוכל לשחק". על הצמד שכבש בפנדלים הוסיף: "אני מקדיש אותם לבן הקטן שלי. הרוסים אולי הפתיעו אותנו, אבל הפערים בין הנבחרות הופכים קטנים יותר". ראמוס הפך לשחקן ההגנה שכבש יותר שערים מכל שחקן אחר בנבחרת ספרד עם 13 כיבושים.




לפי פרסומים שונים בספרד ריאל רוצה להביא בקיץ חלוץ שיהיה "גלאקטיקו" וכל הסימנים מראים שתלך על הארי קיין. קיליאן אמבפה לא יימכר על ידי פאריס סן ז'רמן, רוברטו לבנדובסקי נפסל בגלל גילו המתקדם (29), וניימאר הוא רק אופציה עתידית. כמו כן ברשימות של פלורנטינו פרס נמצאים שוער אתלטיק בילבאו קפה, אנטואן גריזמן, טימו ורנר ואנדראה בלוטי.


ובחזרה לנבחרת, ספרד מסיימת את 2017 ללא הפסד, אבל מאמנה, ז'ולן לופטגי, הודה שהוא מאוכזב מהתיקו: "ברגע שאנחנו מאבדים שליטה על המשחק אנחנו יותר פגיעים. מגיע כל הכבוד לרוסיה על העבודה שעשתה. לא שיחקנו בהרכב הכי חזק שלנו, אבל המטרה הייתה לראות את כל השחקנים בפעולה".


ראמוס ופיקה (AFP)
ראמוס ופיקה (AFP)


עוד פורסם בקשר לנבחרת ספרד שייתכן שחלוץ ריאל סוסיאדד וויליאם ז'וזה הברזילאי יקבל דרכון ספרדי ויצורף לנבחרת. "אני רוצה מאוד לשחק בנבחרת ספרד למרות שיש לי אופציה לשחק בברזיל", אמר השחקן שכבש העונה ארבעה שערים ב-11 משחקים בליגה.


#LaPortada Invictos pic.twitter.com/kP55tmKRhw

— MARCA (@marca) November 14, 2017




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי