חוזר הביתה: יוסי בניון ובית"ר ירושלים יגיעו למשחק בדימונה

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

הקבוצה מעיר הבירה תתארח ביום רביעי בעיר הדרומית מול הקבוצה מליגה א' כחלק מפעילות "מחזקים את הפריפריה", הקשר ואלי אוחנה צפויים לקבל מתנת הוקרה מראש העיר. אדגר נחת בישראל

(גודל טקסט)

התרגשות גדולה בקרב אנשי קבוצת מועדון ספורט דימונה מתחתית ליגה א' לקראת משחק האימון נגד בית"ר ירושלים, שיערך מחר (רביעי) באצטדיון העירוני. המשחק הוא חלק מפעילות "מחזקים את הפריפריה", של הירושלמים, שעתידים להגיע במהלך העונה למשחקי אימון במגרשי פריפריה נוספים.

ההתרגשות הגדולה של אנשי העיר היא לקראת הגעתו של יוסי בניון, יליד העיר. השחקן צפוי לקבל יחד עם נציג הבעלים של המועדון, אלי אוחנה, מתנת הוקרה מראשי הקבוצה מדימונה וכנראה גם מידי ראש העיר בני ביטון.

דימונה פתחה רע מאוד את העונה בליגה א' ובמאזנה שני ניצחונות בלבד, לצד שישה הפסדים ותיקו אחד. את הקבוצה מאמן שחקן העבר של בית"ר ירושלים, אהוד כחילה, שיפגוש מהעבר השני, את בנו, טל, שצפוי לשחק בהגנת הקבוצה מעיר הבירה.

הקשר פול אדגר נחת הלילה בישראל, וצפוי להצטרף למשחק האימון של הקבוצה מחר. מי שאמורים ליטול חלק במשחק עצמו הם דוד קלטינס ואנתוני וארן, שהחלימו מפציעותיהם ויעמדו לרשותו של המאמן בני בן זקן. במהלך המשחק תימשך מכירת הכרטיסים למשחק נגד הפועל באר שבע, כאשר נכון לעכשיו כ-20 אלף צופים כבר הבטיחו את מקומם בטדי.

פול אדגר. נחת בישראל (דני מרון)
 פול אדגר. נחת בישראל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי