שחקן וחבר הנהלת בני יהודה לשעבר, מאיר שירזי, הלך לעולמו

מאיר שירזי
מאיר שירזי | בני יהודה, רשמי

במועדון מתאבלים על פטירת אביהם של חזי וניצן שירזי בגיל 80. האוהד שנתבע על ידי ברק אברמוב קיבל ארכה של מספר שבועות. השחקנים חזרו להתאמן

(גודל טקסט)

אבל גדול נפל היום (שלישי) על מועדון בני יהודה, לאחר ששחקן העבר, מאיר שירזי, אביהם של ניצן ז"ל וחזי שירזי, הלך לעולמו בגיל 80. הלוויתו נערכה היום בצהריים, בבית העלמין בקרית שאול.

מאיר שירזי שיחק במדי הזהובים בשנות ה-50 וה-60 ועם פרישתו ממשחק פעיל, כיהן במשך שנה כמנהל הקבוצה. שירזי האב ליווה במשך שנים רבות את קבוצת בני יהודה, ונהג להגיע באופן קבוע למשחקים של הבן חזי ששיחק שנים רבות במועדון. שירזי ליווה גם את בנו הצעיר ניצן ז"ל, שאימן בין השאר את בני יהודה והלך לעולמו לפני כשלוש שנים לאחר מאבק ממושך במחלה קשה.




בנושא אחר, הבוקר החל בבית המשפט הדיון בתביעת הדיבה שהגיש הבעלים ברק אברמוב, כנגד אוהד הקבוצה אלי ביסו. אברמוב תובע מהאוהד חצי מיליון ש"ח בגין התבטאויות פוגעניות והוצאת דיבה, בדברים שפירסם לכאורה האוהד נגד אברמוב, באחת מקבוצות האוהדים בפייסבוק.

לפני מספר שבועות ובתיווכם של נציגי אוהדים, הגיעו הצדדים למגשר מטעם בית המשפט, אולם נציגיו של הבעלים דחו מיד כל נסיון להגיע לגישור או פשרה. גם התנצלויות רבות של האוהד ופניותיו לבעלים שייסוג מתביעת הדיבה לא צלחו, והצדדים נפגשו כאמור הבוקר בבית המשפט. השופט נתן לאוהד, שלא הגיע בליווי פרקליט, ארכה נוספת של מספר שבועות כדי להיעזר בעורך דין והצדדים צפויים להיפגש שוב לדיון נוסף.

בתוך כך, שחקני הקבוצה שבו אמש להתאמן, לאחר מספר ימים חופשיים. הקשר רועי גורדנה נמצא בהליך החלמה מניתוח בקע שעבר לפני מספר ימים והוא צפוי לשוב לפעילות בעוד כשלושה שבועות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי