סמדיה מרשים וצפוי לצאת למחנה, הפועל חיפה ניצחה 1:3 את עפולה

אלישע לוי
אלישע לוי | ברני ארדוב

הנבחן שהגיע מאום אל-פאחם אמור לצאת לקפריסין, בעוד לגבי ממן ישנו חוסר ודאות לאור הפערים בינו ליואב כץ. אלישע לוי ושחקניו גברו על היריבה מהלאומית במשחק אימון, בוגנים, תורג'מן ובושנאק כבשו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה גברה הערב (חמישי) 1:3 על הפועל עפולה במשחק אימון, במה שהיה ניצחונה השני השבוע, לאחר שלפני מספר ימים הכניעה 0:2 את נוף הגליל. איתי בוגנים, אלון תורג'מן וג'בייר בושנאק הבקיעו לזכות הקבוצה של אלישע לוי, איציק דנן צימק זמנית עבור החבורה מהליגה הלאומית. היה זה המשחק האחרון של החיפאים לפני היציאה למחנה האימונים בקפריסין ביום שני הקרוב.

"משחקי אימון הם אמצעי ולא מטרה", אמר אלישע לוי אחרי הניצחון. "בדקנו מספר דברים ובחנו שחקנים שמועמדים להצטרף לקבוצה. המשחק הזה היה צעד נוסף לחבר את הקבוצה". עמנואל סמדיה, שהגיע מהפועל אום אל-פאחם, מרשים את הצוות המקצועי וצפוי לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים. מעבר לכך, חלוץ הרכש אלן אוז'בולט שותף הערב ל-20 דקות.

באשר לחנן ממן, בהפועל חיפה מקווים שגם הוא ימריא לקפריסין עם חבריו לקבוצה, כאשר נכון לעכשיו הקשר והבעלים יואב כץ טרם פתרו את המחלוקות ביניהם. ממן הצהיר כבר בסיום העונה שעברה על רצונו להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות ולקבל שדרוג בשכר, אולם בשלב זה הבעלים אינו מוכן להיענות לבקשה. "לממן יש חוזה לעונה הקרובה ואין שום סיבה שנשחרר אותו. אם יש קבוצה שרוצה אותו, אנחנו ממתינים להצעה אטרקטיבית", אמרון במועדון.

חנן ממן. לא ייצא למחנה? | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: אלישע לוי, חנן ממן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי