לימונד ייעדר כשבועיים, המשחק מול מכבי חיפה יתקיים בגן נר

רביב לימונד
רביב לימונד | עדי אבישי

הפועל תל אביב נעצרה בהפסד לגלבוע/גליל ואיבדה את הגארד, שלאחר שובו לפרקט ייאלץ לשחק כחודשיים עם מסכה על פניו בעקבות מספר שברים באפו. בראשון: הצגה כפולה בגן נר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, הפועל תל אביב איבדה מעט גובה כשהפסידה אתמול (שני) 88:86 להפועל גלבוע/גליל. האדומים התקשו למחוק יתרון נאה של האורחים מהמחצית הראשונה ונכנעו לתצוגת תכלית של ג'ייקובן בראון, שלהט עם 28 נקודות, 8 אסיסטים ו-5 ריבאונדים.

מעבר להפסד, הפועל תל אביב ספגה מכה נוספת לאחר שרביב לימונד שבר את האף וייעדר כשבועיים. הגארד נפצע באפו במהלך ההתמודדות אמש ומיהר לקבל טיפול ראשוני בחדר ההלבשה. בהמשך הוא נשלח לבית החולים איכילוב בליווי צמוד של רופא הקבוצה ד"ר אסף ביבס. לימונד טופל במקום, אך ההערכה הראשונית אומתה כשהתברר כי הוא סובל ממספר שברים באפו וייעדר בשבועיים הקרובים מהמגרשים, ולאחר מכן הוא יאלץ לשחק במשך חודשיים עם מסכה.

לימונד פתח העונה בחמישיה רק בשניים מתוך שישה משחקים עד כה. ממוצעיו העונה עומדים על 9.2 נקודות, 1.5 אסיסטים ו-1.5 ריבאונדים בעשרים ושתיים דקות בממוצע למשחק. מאוחר יותר, נקבע כי משחק הרדיוס של האדומים יתקיים ביום ראשון הקרוב בגן נר. המשמעות היא: הצגה כפולה כאשר המשחק של הפועל תל אביב מול מכבי חיפה יתחיל אחרי המפגש בין גלבוע/גליל להפועל אילת. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי