בנזמה תקף את דשאן, רונאלדו הציג את אלנה מרטינס

קארים בנזמה
קארים בנזמה | Gettyimages

חלוץ ריאל מדריד בראיון לתקשורת הצרפתית: "אני לא טיפש, כבר שנתיים וחצי שהמאמן לא מזמן אותי - הדברים ברורים לי". הכוכב חשף בחשבון הטוויטר את בתו החדשה

(גודל טקסט)
בזמן שהוא סובל מביקורת חסרת תקדים בריאל מדריד, קארים בנזמה ניצל היום (ראשון) את הפגרה על מנת לצאת למתקפה על דידייה דשאן. כזכור, החלוץ לא נכלל בסגל הטריקולור בעקבות פרשת קלטת הסקס עם מת'יו ולבואנה, בזמן שמאמן הנבחרת קיבל הארכת חוזה עד 2020.


בראיון לטלוויזיה הצרפתית אמר בנזמה: "אין לי שום בעיה עם דידייה, אבל אני מודע לכך שכול עוד הוא על הקווים בנבחרת, לא אקבל ממנו זימון. החמצתי את היורו האחרון אחרי עונה נהדרת, ולא קיבלתי ממנו שום הסבר. אני כבר שנתיים וחצי מחוץ לסגל, אני לא טיפש – הדברים ברורים לי".


לקיליאן אמבפה יש לחלוץ הבלאנקוס מחמאות רבות: "הוא מהיר, חכם ואיכותי עם הכדור. אני נהנה לראות אותו משחק. יש לנבחרת איכות מרשימה, במיוחד בחלק הקדמי".



בזמן שבנזמה מתקיף, כריסטיאנו רונאלדו חגג בבית החולים. CR7, יחד עם בנו ובת זוגו, הציג את בתו אלנה מרטינס. מדובר בילד הראשון של רונאלדו ובת זוגו, ג'ורג'ינה רודריגס. עבור כריסטיאנו מדובר בילד הראשון שלו, שמגיע מבת זוג כאשר שלושת ילדיו הראשונים היו תוצאה של שימוש באם פונדקאית. 



A Alana Martina acaba de nascer! Tanto a Geo como a Alana estão muito bem! Estamos todos muito felizes! ❤️ pic.twitter.com/nMT4rYc32U

— Cristiano Ronaldo (@Cristiano) November 12, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי