הצרות נמשכות: זאק לאבין נכנס לבידוד ולא המריא לטוקיו

זאק לאבין | Ethan Miller/Getty Images

אחרי ביל וגרנט, שחקן שלישי בנבחרת ארצות הברית בכדורסל נקלע לסיבוך הקשור לקורונה. במחנה האמריקאי מקווים שהקלע יוכל להצטרף בהמשך השבוע

(גודל טקסט)

התוצאות במשחקי ההכנה אמנם השתפרו אחרי ההפסדים לניגריה ולאוסטרליה, אך הצרות לא עוזבות את נבחרת ארצות הברית בכדורסל: הערב (שני) נמסר רשמית באמצעות עמוד הטוויטר שלה כי זאק לאבין נכנס לבידוד ולא המריא עם שאר השחקנים לטוקיו, כשבנבחרת מקווים שהוא יוכל להצטרף בהמשך השבוע לקראת פתיחת המשחקים האולימפיים.

זהו השחקן השלישי בסגל של גרג פופוביץ' שנקלע לסיבוך הקשור לנגיף הקורונה. כזכור, בימים האחרונים בראדלי ביל נגרע מהסגל לאחר שנמצא חיובי, בעוד ג'רמי גרנט נכנס אף הוא לבידוד, ממנו כבר הספיק לצאת. כל זאת, בתוספת הפציעה שבגללה קווין לאב יחמיץ את הטורניר האולימפי, אחרי שהיה שותף למרבית ההכנה של האמריקאים.

שחקני מילווקי באקס ג'רו הולידיי וכריס מידלטון וכוכב פיניקס סאנס דווין בוקר אמורים להצטרף לנבחרת ארה"ב בטוקיו, אך השלושה יגיעו אחרי סדרת גמר מתישה ב-NBA ומבלי שהתאמנו עם שאר השחקנים במהלך תקופת ההכנה למשחקים האולימפיים. לאבין, שחקנה של שיקגו בולס, קלע בעונה החולפת 27.4 נקודות למשחק עם 41.9% לשלוש, כך שאם לא יוכל להשתתף באולימפיאדה בסופו של דבר, ארצות הברית תאבד שחקן בכיר נוסף ותספוג עוד מכה מקצועית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי