אוגו עשוי לחזור להרכב הפועל ב"ש, גם ויטור יפתח

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | אודי ציטיאט

הקשר הניגרי מחלים מהפציעה, באלופה מרוצים מחזרתו של הבלם הפורטוגלי שיהיה ב-11 מול מכבי פ"ת (שני, 20:00, ספורט2). ניניס הובהל למיון בשל מחלה

(גודל טקסט)

כפי שברק בכר יצר שני הרכבים פחות או יותר שווים ברמתם, גם לאוהדי הפועל באר שבע יש "עומק בספסל". אוהדים רבים נשארו ברומניה לאחר משחקה של האלופה ביום חמישי מול סטיאווה בוקרשט, ולמשחק הליגה מול מכבי פתח תקווה (ראשון, 20:00, ספורט2) וארגוני האוהדים יצאו בקריאה למי שנשאר בארץ למלא את השורות במושבה.

בפן המקצועי, המאמן ברק בכר יחלק עומסים ושוקל לאפשר מנוחה לכמה שחקנים שהשתתפו במאמץ הגדול באירופה. הבלם חאתם עבד אלחמיד התאושש מהמכה שספג בהתנגשות ראשים עם שחקן רומני ביום חמישי, אבל ההחלטה לגביו תתקבל במהלך היממה הקרובה. בקבוצה שאבו עידוד מחזרתו המוצלחת של מיגל ויטור לעניינים, והוא צפוי לפתוח. הקשר הניגרי, ג'ון אוגו, מועמד לפתוח בהרכב.

ועדיין מספיחי המשחק ברומניה. שלא כהרגלו, הבוס והאיש הכול יכול של סטיאווה, ג'יג'י בקאלי, החמיא ליריבה מישראל, ואפילו הצביע על המצטיין במגרש – דודו גורש. "נראה היה במשחק כאילו שהיו לבאר שבע שני שוערים בשער", אמר בקאלי בראיון לתקשורת הרומנית. "באר שבע היא קבוצה מהחזקות שפגשנו באירופה".

מיני דרמה התרחשה בשעת המשחק בעמדת הכרוז ב'נאציונאל ארנה', כאשר הכרוז הקבוע של סטיאווה נטש לכמה דקות את תא השידור מסיבות לא ברורות. במהלך היעדרו כבשה סטיאווה את שער היתרון, ומי שדיווח על כך ל-27 אלף הצופים באצטדיון היה העיתונאי הישראלי הוותיק, בנו דוד, ששימש ככרוז בשפה העברית וכמתורגמן במסיבות העיתונאים. בעיצומן של חגיגות השער התקשו האוהדים המקומיים לזהות את נימת האכזבה שבלטה בקולו של העיתונאי הישראלי יליד רומניה. מאוחר יותר, כאשר באר שבע איזנה ל-1-1, והכרוז הרומני חזר לעמדתו, שוב נטל בנו את המיקרופון ודיווח בהתלהבות, הפעם בעברית, על השער היקר של שהר.

ג'ון אוגו. צפוי לחזור לסגל (אודי ציטיאט)
ג'ון אוגו. צפוי לחזור לסגל (אודי ציטיאט)

ניניס הובהל למיון בשל מחלה, לא יהיה בסגל
במכבי פתח תקווה השלימו הערב את ההכנות לקראת המשחק החשוב מול הפועל ב"ש, כאשר בקבוצה רוצים לצאת לפגרה בטעם טוב.

המאמן שרון מימר לא תרגל את ההרכב וקיימות שתי התלבטויות: הראשונה בין יניב בריק לעידן אהדנני, כאשר ההתלבטות השנייה היא בחוד בין גרגורי טאדה לשלומי ארבייטמן. נאור פסר עדיין לא החלים ולא יהיה בסגל, ויש אפשרות שרישאר סומא יעלה כמגן שמאלי במקום אורי מגבו. אשר סוטיריס ניניס חולה וייעדר מהסגל גם כן. היווני הובהל למיון בשל המחלה.

סוטיריס ניניס. הובהל למיון (עדי אבישי)
סוטיריס ניניס. הובהל למיון (עדי אבישי)

לפני המשחק ייערך טקס לזכרו של נחמן מנדל, כאשר אמש נערכה הלוויה בהשתתפות שחקני הקבוצה ורבים ממחלקות מכבי פתח תקווה השונות. השחקנים יענדו כמו-כן סרטים שחורים.

הרכב משוער: צחי גיגי, עודד אלקיים, ז'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק, אורי מגבו, לירוי צעירי, רומריו פירס, עידן אהדנני (יניב בריק), מנור סולומון, לידור כהן, גרגורי טאדה (שלומי ארבייטמן).

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי