אחרי שמכבי חיפה הודיעה על השאלתו לרמה"ש: סונקו יעבור לעפולה

קאבה סונקו | האתר הרשמי של מכבי חיפה

המגן הימני הגמבי של הירוקים, שהיה אמור לעבור לקבוצה מהשרון, ישחק בסופו של דבר במועדון מהעמק אחרי שהעסקה מול רמה"ש נפלה. בעפולה מחכים גם לנהוראי יפרח ורוני לאופר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הודיעה לפני קצת יותר משלושה שבועות על מימוש האופציה על קאבה סונקו והשאלתו להפועל ניר רמת השרון, אלא שהדבר לא ייצא על הפועל. בסופו של דבר, המגן הימני הגמבי, שכיכב בעונה שעברה בקבוצת הנוער של הירוקים, שחק בעונה הקרובה בהפועל עפולה – לה שיתוף פעולה עם מכבי חיפה.

סונקו הופיע במפתיע למשחק האימון של עפולה מול הפועל כפר סבא היום (חמישי) ומתברר כי העסקה מול רמת השרון נפלה. המגן נחשב לכישרון מבטיח, כאשר בעונה הקודמת בקבוצת הנוער, כבש שלושה שערים ובישל לא פחות מ-16 פעמים. במכבי חיפה מקווים שבעפולה, תחת פיקוח של שחר וייזינגר וגל אלברמן, השחקן יוכל להשתדרג ולהוות אופציה בשנים הקרובות לעמדת המגן הימין.

ברמה"ש אישרו את הידיעה ואמרו לוואלה!ספורט: "הכל בסדר. בסוף הבאנו מגן אחר וסונקו ישחק בעפולה". העפולאים מחכים לתשובה גם בנוגע לנהוראי יפרח ורוני לאופר. שחקן הכנף מסרב להצטרף, כידוע, ובחיפה הבהירו לו שאם לא יעבור לקבוצה מהלאומית כי ימשיך בקבוצת הנוער. לגבי לאופר, ההערכה היא שבהמשך הבלם יושאל לקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי