בוס: דווקא טוב שקיבלנו את באיירן, נחזור לפסגה בסיום

פטר בוס
פטר בוס | Getty

דורטמונד מארחת בשבת (19:30, ספורט2) את הקלאסיקו הגרמני והמאמן ההולנדי אופטימי למרות התקופה הרעה: "כדי לנצח אותם צריך להיות אמיצים"

(גודל טקסט)

"אני דווקא חושב שהמשחק מול באיירן מינכן בא לנו בזמן", כך הפתיע ואמר פטר בוס מאמן דורטמונד במסע"ת לקראת הקלאסיקו הגרמני שייערך בשבת (19:30, שידור ישיר בספורט2) בזיגנל אידונה פארק. השוורצגלבן נמצאים במשבר עם ניצחון אחד בלבד בחמשת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות וגם הוא היה בגביע מול קבוצה מהליגה השלישית (0:5 על מגדבורג).

בליגה צברה דורטמונד נקודה משלושת משחקיה האחרונים, בעוד הבווארים לקחו את מלוא הקופה (9 מ-9) ומחקו פיגור של חמש נקודות ליתרון של שלוש כשהם לוקחים את הפסגה מהמאמן ההולנדי, שפתאום מרגיש את הכסא שלו מתערער. אלא שבוס עצמו נשמע אופטימי לקראת הקרב מול האלופה: "כשאתה משחק מול באיירן אתה חייב להיות אמיץ, להעז, לתקוף. דורטמונד הוכיחה בעבר שהיא יודעת להיות אמיצה. אני משוכנע שבשבת בערב נחזור להוליך את הטבלה".

האכזבה הגדולה במועדון מבוס והשחקנים מתמקדת בעיקר בהופעה  הגרועה בשלב הבתים של ליגת האלופות. אחרי הפסדים פחות או יותר מתקבלים בבית 3:1 לריאל מדריד, ובחוץ 3:1 מול טוטנהאם, באו שני מפגשים בית וחוץ מול אפואל ניקוסיה שהסתיימו ב-1:1. "אני חושב שהיריבות ששיחקנו עמם לאחרונה למדו אותנו היטב ועשו התאמות", ניסה ההולנדי אקס מכבי תל אביב להסביר את הכישלונות, "עכשיו תורנו לעשות את ההתאמות שלנו".


גצה. בוס דווקא מרוצה ממנו (AFP)

השוורצגלבן לא רק שאיבדו סיכוי מעשי לעלות לשמינית הגמר (שילוב של שני ניצחונות על אלופת אירופה במדריד ועל התרנגולים והפסד של ריאל בקפריסין – לא סביר) אלא עשויים לסיים לגמרי את דרכם האירופית כשגם לקפרסיאים יש סיכוי לסיים במקום השלישי."יש לנו לא מעט פצועים אבל לא אשתמש בזה כתירוץ", אמר בוס, "אני גם לא חושב שמדובר בבעיה מנטלית. לחץ? בדורטמונד מיד יש לחץ ואנחנו לוקחים את זה למקומות טובים".

ההולנדי נשאל על תפקודו של מריו גצה שעדיין לא כבש שער העונה והשיב: "אני לא מסתכל על זה כך, אני חושב שגצה עובד מאוד קשה ומשתפר ממשחק למשחק". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי