"מוריניו החזיר ליונייטד את הגאווה אחרי ימי מויס האפלים"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

שלישי באלופות: באנגליה הגנו על הפורטוגלי שסופג ביקורות מהקהל, ובכל זאת עשוי לעלות מחר לשמינית גמר הצ'מפיונס. גם ברצלונה, יובנטוס. פ.ס.ז', באיירן ובאזל בעמדת העפלה, צסק"א ונאתכו יודחו?

(גודל טקסט)
הסיבוב הרביעי של שלב הבתים בליגת האלופות יחל מחר (שלישי) כאשר מנצ'סטר יונייטד ובאזל רוצות להבטיח עלייה מבית 1, פאריס סן ז'רמן ובאיירן מינכן מבית 2, צ'לסי מבית 3, וברצלונה ויובנטוס מבית 4.



בית 1
מנצ'סטר יונייטד – בנפיקה (21:45)
יונייטד תעלה אם תנצח וצסק"א מוסקבה לא תנצח את באזל. תיקו יספיק ליונייטד אם צסק"א תפסיד. למרות ההצלחות של יונייטד, חלק מהאוהדים לא מרוצים ממשחקו של ז'וזה מוריניו שהוא "הגנתי מדי" לטעמם. בעיתון "מנצ'סטר איבנינג ניוז" נכתב שמוריניו החזיר את הגאווה למועדון אחרי היפים האפלים של דיוויד מויס ולואיס ואן חאל. גם "גארדיאן" יצא להגנתו: "זה הגיוני שמוריניו ירצה שאוהדי יונייטד יגלו יותר סבלנות". יונייטד לא נוצחה בבית 19 משחקים באלופות ובנפיקה עם ארבעה הפסדים רצופים במפעל. בנפיקה מעולם לא ניצחה באולד טראפורד.


ז'וזה מוריניו קיים מסיבת עיתונאים וענה לשאלה האם אנתוני מרסיאל ומרכוס ראשפורד יכולים לשחק ביחד. לדבריו: "שיחקנו עם שניהם לפני שבוע אז סימן שהם יכולים לשחק ביחד, אבל אי אפשר לשתף 12". הוא אמר את הדברים אחרי שספג בוז בגלל שהחליף את ראשפורד במרסיאל. הוא הוסיף: "הג'וב שלי להגן על השחקנים ולא יכול להיות שישרקו בוז לרומלו לוקאקו".


לוקאקו
לוקאקו. מוריניו שומר עליו (AFP)


באזל – צסק"א מוסקבה (21:45)
באזל תעלה אם תנצח ויונייטד לא תפסיד. צסק"א תודח אם תפסיד ויונייטד תצבור נקודה. הרוסים ניצחו את שני משחקיהם האחרונים בשווייץ. מאמן באזל רפאל ויקי הודה שהוא מופתע שיש לו סיכוי לעלות כבר מחר לנוקאאוט: "זה בית קשה מאוד ואם היו אומרים לי מראש שזה המצב הייתי לוקח אותו בשתי ידיים". 32 אלף כרטיסים נמכרו למשחק.


בית 2
סלטיק – באיירן מינכן (21:45)
באיירן תעלה אם פאריס סן ז'רמן לא תפסיד. יופ היינקס, שרק ניצח מאז הגיע לבאיירן, מקווה להשיג ניצחון שישי (כולל בפנדלים בגביע על לייפציג). רוברט לבנדובסקי, שהתלונן שאין לו מחליף אמיתי באליאנץ ארנה, לא יהיה בסגל באיירן בגלל פציעה. היינקס והחלוץ הפולני טענו שהפציעה לא רצינית, אבל הוא עדיין לא בסגל. לעומתו קינגסלי קומאן שלא שיחק בניצחון על לייפציג 0:2 בליגה נכלל בסגל.


ברנדן רוג'רס טוען שהאווירה המיוחדת בסלטיק פארק עשויה לעזור לסלטיק לחולל סנסציה: "בעבר שחקנים כמו פאולו מאלדיני, ליונל מסי ואנדרס אינייסטה אמרו שאין אווירה דומה בעולם כמו באצטדיון שלנו. הם אמרו שהם שמחים שלא הפסידו חוויה של פעם בחיים לשחק בכזה מגרש".


Touchdown in Glasgow #CELFCBpic.twitter.com/VqHx50Sfjj

— FC Bayern English (@FCBayernEN) 30 באוקטובר 2017

פאריס סן ז'רמן – אנדרלכט (21:45)
סגנית אלופת צרפת תעלה אם תנצח וסלטיק לא תנצח את באיירן. קיליאן אמבפה שמאכזב לאחרונה עשוי לפתוח על הספסל כדי לנוח. ניימאר שכבש בניצחון בסיבוב הקודם 0:4 בבלגיה ימשיך לשחק בתקווה לכבוש אחרי שלא הבקיע נגד ניס בניצחון 0:3. אנחל די מאריה שחגג את משחקו ה-100 בניצחון על ניס בליגה עם שני בישולים עשוי לפתוח.


ניימאר
ניימאר. ימשיך לכבוש? (AFP)


בית 3
רומא – צ'לסי (21:45)
אנטוניו קונטה חוזר לאיטליה ומקווה לנצח באולימפיקו ולעלות לשמינית הגמר. זה לא יהיה קל כל כך. "איל מסג'רו" האיטלקי כתב שרומא נמצאת בשיא הכושר שלה בצ'מפיונס אחרי ה-3:3 נגד צ'לסי בסטמפורד ברידג'. אדן הזאר אמר לקראת המשחק: "אני מרגיש שכל הבעיות עם הפציעות נמצאות מאחורי". לאוזביו די פראנצ'סקו יש כמה אפשרויות לאחר שרק המגן ברונו פרס נפצע ולא יוכל לשחק.


אתלטיקו מדריד – קרבאח (21:45)
הקולצ'ונרוס מקווים לצאת מהמשבר (ניצחון אחד בלבד בשבעה משחקים בכל המסגרות) אחרי 1:1 מול ויאריאל בשבת. דייגו סימאונה היה עצבני והופיע למסיבת העיתונאים רק 90 דקות אחרי סיום המשחק.


עצבני. סימאונה
עצבני. סימאונה (AFP)


בית 4
ספורטינג ליסבון – יובנטוס (21:45)
יובה תעלה אם ברצלונה לא תפסיד. "הגברת הזקנה" שדרגה את משחקה והשיגה ניצחון ליגה 0:2 על מילאן בשבת. מאמן ספורטינג, ז'ורז' ז'סוס אמר, שיש על הקבוצה עומס גדול בגלל שהיא משחקת בשני המפעלים ולכן ניצחה את ריו אבה רק 0:1.


אולימפיאקוס – ברצלונה (21:45)
ניצחון של בארסה יעלה אותה לשמינית הגמר. מוליכת הליגה הספרדית דואגת שנלסון סמדו יוצהב במשחק ולא יוכל לשחק נגד יובנטוס במשחק שיכריע מי תהיה ראשונה בבית. ארנסטו ואלוורדה חוזר לאיצטדיון אותו הוא מכיר היטב. הוא אימן את אולימפיאקוס פעמיים ונחשב אליל בקרב האוהדים. אולימפיאקוס מחפשת נקודה ראשונה במפעל.


¿Ya has participado en el concurso para conseguir los guantes de Ter Stegen firmados?
https://t.co/Svzh8AlUdVpic.twitter.com/OXO4R6uhkM

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) October 30, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי