צפו בתקציר: חמד צפה מהספסל ב-1:1 בין ברייטון לסאות'המפטון

ברייטון חוגגת שער של גלן מארי
ברייטון חוגגת שער של גלן מארי | AFP

החלוץ הישראלי סיים לרצות את עונש ההשעיה, אולם לא שותף בתיקו הביתי מול הקדושים. דייויס כבש ראשון, גלן מארי הרשית מחזור שני ברציפות וקבע חלוקת נקודות, 0:2 ללסטר על אברטון המידרדרת

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)

המחזור העשירי בפרמייר-ליג נמשך ואחרי שליברפול, צ'לסי, ארסנל, מנצ'סטר יונייטד והמוליכה מנצ'סטר סיטי ניצחו אתמול, למעשה כל הגדולות למעט טוטנהאם שנכנעה באולד טראפורד, היום (ראשון)  נערך עד כה משחק אחד, בסיומו ברייטון, ללא תומר חמד שנותר על הספסל ובירם כיאל שצפוי לערוך בכורה בליגה הבכירה בחודש הבא, סיימה ב-1:1 ביתי מול סאות'המפטון. אברטון ממשיכה להידרדר עם 2:0 בלסטר.

ברייטון – סאות'המפטון 1:1
תומר חמד סיים לרצות עונש השעיה בן שלושה משחקים זכר לדריכתו על דיאנדרה ידלין בניצחון 0:1 על ניוקאסל, בו גם הבקיע, אולם היום במשחק הביתי מול הקדושים בחר כריס יוטון להושיב אותו על הספסל והישראלי רק צפה בחבריו רושמים משחק ליגה שלישי ברציפות ללא הפסד.

גלן מארי, שכבש צמד במחזור שעבר ב-0:3 המוחץ של ברייטון על ווסטהאם, תפס את מקומו של הישראלי בהרכב וגם הערב הצליח למצוא את הרשת, כאשר נגח בדקה ה-52 את שער השוויון של המארחים, אחרי הרמה נפלאה של פסקל גרוס מימין. הראשון למצוא את הרשת בהתמודדות היה סטיבן דייויס, שכבר בדקה השביעית הגיע ראשון לכדור החוזר שירה ג'יימס וורד-פראוז למשקוף וכך נפרדו הצדדים בחלוקת נקודות. סאות'המפטון במרכז הטבלה עם 13 נקודות מעשרה מחזורים, לברייטון נקודה אחת פחות.


דייויס העלה את הקדושים ליתרון מהיר (AFP)


גלן מארי שוב מצא את הרשת וברייטון צברה נקודה נוספת (AFP)

לסטר – אברטון 0:2
שתי הקבוצות שפיטרו את מאמניהן נפגשו באצטדיון קינג פאוור והשועלים הם אלו שיצאו עם ידם על העליונה, במה שהיה ניצחונו הראשון של המאמן החדש – קלוד פואל. ג'יימי וארדי פתח בחגיגה בדקה ה-18 בזכות בישול של ריאד מאחרז, ואילו דמאריי גריי חתם את תוצאת המשחק כעבור תשע דקות. אברטון ומאמנה הזמני דייויד אנסוורת' ממשיכים להידרדר והטופיז במקום ה-18 (עם שמונה נקודות כמו סוונזי שמעליה) ממנו יורדים בסוף העונה לליגת המשנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי