אתנסיאדיס סירב לבעוט פנדל: "מרגיש כבד", רועי קהת נפצע

סטפנוס אתנסיאדיס
סטפנוס אתנסיאדיס | .

החלוץ היווני של מכבי חיפה חשש לקחת אחריות במהלך רבע גמר גביע הטוטו מול הפועל עכו, הקשר התלונן על כאבים במפשעה. השחקנים מאוכזבים: "אנחנו לא יודעים לגמור משחק". ורמוט וקוסטדינוב בתמונת ההרכב לק"ש

(גודל טקסט)

אנחת רווחה נשמעה אמש (שלישי) בקרב אנשי מכבי חיפה לאחר העלייה הדרמטית לחצי גמר גביע הטוטו לאחר הפנדלים מול הפועל עכו (2:2 בתום 120 דקות). במועדון מבינים כי הפסד היה גורם למבוכה גדולה ומגביר את הלחץ במערכת. בנוסף גם היכולת הייתה ירודה ברוב דקות המשחק ודווקא כאשר חיפה עלתה פעמיים ליתרון, היא לא ידעה למנף את זה לניצחון משמעותי יותר.

"אנחנו לא יודעים לגמור משחקים", אמר אחד השחקנים בסיום. גם המאמן גיא לוזון התייחס לכך: "היינו צריכים לסיים את המשחק הזה הרבה יותר מוקדם". בצוות המקצועי לא אהבו את הקלות בשני השערים שספגה הקבוצה וגם את זה שהמשחק הגיע לפנדלים וחלק מהשחקנים שיחקו דקות ארוכות ויגיעו עייפים למשחק בשבת מול עירוני קריית שמונה.

החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס סירב לבעוט פנדל וטען כי הוא מרגיש כבד. לוזון החליט לתת הזדמנות במשחק הזה לרוב שחקני הספסל וחלקם לקחו את ההזדמנות בשתי ידיים כמו דקל קינן שהוכיח כי אינו נופל מרמי גרשון או אליסון דוס סנטוס, קאיו שהציג יכולת טובה וגם נטע לביא שהיה פעלתן בשני צדי המגרש. גם החלוץ מוחמד עוואד שנכנס בהארכה נתן חומר למחשבה לצוות המקצועי. מי שנותר בחוץ ונראה כי בוודאות יעזוב בינואר יהיה שי בן דוד.

הקשר הבולגרי גיאורגי קוסטדינוב וגילי ורמוט הוחלפו במהלך המחצית השנייה כיוון ששניהם נמצאים בתמונת ההרכב למשחק מול ק"ש. בחיפה הבינו כי ההוצאה של ורמוט תגרום לירידה משמעותית בחלק ההתקפי, אך בכל זאת בחרו לתת לקשר לנוח.

שחקני מכבי חיפה לפני הפנדלים. שלא יהיו עייפים
שחקני מכבי חיפה לפני הפנדלים. שלא יהיו עייפים

שחקני חיפה יזכו היום חופש ומחר יחלו בהכנות למשחק בשבת. רשימת הפצועים של הקבוצה התארכה אמש. רז מאיר התלונן על כאבים בקרסול, לעומר דמארי וארנסט מאבוקה התכווצו השרירים, רועי קהת הרגיש כאבים במפשעה וכל אלה מצטרפים לפצועים משבת כמו המגן עומרי בן הרוש והחלוץ ניקיטה רוקאביצה. רק מחר יידעו בצוות המקצועי מי מהשחקנים יהיה כשיר למשחק הקרוב.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי