לא חוזר כל כך מהר: קבהא האריך את חוזהו במאריבור

מרואן קבהא
מרואן קבהא | צילום: מאריבור - האתר הרשמי

קשר נבחרת ישראל יישאר בסלובניה לפחות שנה נוספת, אחרי שהיום הודיעה הקבוצה על הארכת חוזהו עד קיץ 2019

(גודל טקסט)
מרואן קבהא הפך אולי עזב את ישראל בקיץ 2015 כשחקן די אלמוני, אבל היום הוא ללא ספק אחד השחקנים הבולטים והמובילים של מאריבור, אלופת סלובניה שהעונה אף הצליחה להעפיל לליגת האלופות.


היכולת הטובה של קבהא כידוע גם לא נעלמה מעיניו של המאמן הלאומי אלישע לוי, שהחל לזמן את הקשר והעניק לו את חולצת ההרכב בנבחרת ישראל מאז משחקה של מאריבור בקיץ האחרון ב"טרנר" מול הפועל באר שבע, עליה חלפה בדרך לשלב הבתים היוקרתי, והיום (שישי) אף הודיעו הסלובנים על הארכת חוזהו של קבהא.




הקשר האחורי שבמאי 2015 חתם בסלובניה לשלוש שנים אחרי חמש שנים במכבי פתח תקווה, חתם רשמית על חוזה לשנה וחצי נוספות, עד קיץ 2019, וכך סתם את הגולל על אפשרות שבינואר הקרוב או בקיץ הבא יעבור לאחת מקבוצות ליגת העל המובילות, כששמה של הפועל באר שבע כבר הוזכר במספר הזדמנויות.


Nova vijol'čna zvestoba: Marwan Kabha podaljšal pogodbo z @nkmaribor do 2019. pic.twitter.com/quw5tpXU3k

— NK Maribor (@nkmaribor) October 20, 2017


קבהא בן ה-26 בסך הכל רשם 14 הופעות בנבחרת הצעירה של ישראל, היה גם שותף לסגל ביורו 2013 שנערך בישראל, וכאמור באוגוסט האחרון זומן לראשונה גם לסגל הנבחרת הבוגרת. עם מאריבור הוא זכה בגביע הסלובני בעונתו הראשונה בקבוצה ועונה לאחר מכן זכה עמה באליפות. בקיץ 2018 אמור היה להסתיים חוזהו, אלא שכעת הוא הוארך לעונה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי