חוזה עתק לקרי, כרמלו חתם בלייקרס, דרוזן עובר לשיקגו

סטף קרי | Jordan Johnson/NBAE via Getty Images

כוכב גולדן סטייט חתם לארבע שנים נוספות תמורת 215 מיליון דולר. לברון קיבל את חברו הטוב וגם את מאליק מונק. פילי מצאה גיבוי לאמביד, מילס חתם בברוקלין, גיי ביוטה

(גודל טקסט)

מבול של החתמות נרשם אמש (בין שני לשלישי) עם פתיחת שוק השחקנים החופשיים ב-NBA, וגם היום קיבלנו עוד מספר עסקאות ושמועות – לפניכם הבולטות שבהן.

* סטף קרי סיכם לארבע שנים נוספות בגולדן סטייט תמורת 215 מיליון דולר. בכך הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שחותם על שני חוזים נפרדים של 200 מיליון דולר או יותר.

* הלייקרס ממשיכים להתחזק: חברו הטוב של לברון ג'יימס כרמלו אנתוני סיכם לעונה אחת, וכמוהו גם מאליק מונק שסיים את חוזהו בשארלוט.

לברון ג'יימס, כרמלו אנתוני | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

* בארצות הברית טוענים: דמאר דרוזן יחתום לשלוש שנים בשיקגו תמורת 85 מיליון דולר. סן אנטוניו תקבל בתמורה את ת'אדיוס יאנג, בחירת סיבוב ראשון ושתי בחירות סיבוב שני.

* אנדרה דראמונד, שנפרד מלוס אנג'לס לייקרס, סיכם בפילדלפיה 76' לעונה הבאה.

* רודי גיי, שהוזכר כמועמד ללוס אנג'לס לייקרס, חתם לשנתיים ביוטה תמורת 12.1 מיליון דולר.

רודי גיי | Steph Chambers/Getty Images

* גולדן סטייט סגרה עם נמניה בייליצה לעונה אחת על חוזה מינימום. הפורוורד הסרבי הן ה-33 העמיד אשתקד ממוצעים של 7.2 נקודות ו-3.8 ריבאונדים למשחק בסקרמנטו, לפני שהועבר בטרייד וסיים את העונה במיאמי. במקביל, מקווים הווריירס להצליח לצרף את פאטי מילס, כשגם שמו של ג'ו אינגלס הוזכר – אולם מחירו של שחקן יוטה גבוה.

* ברוס בראון שביסס את מעמדו כשחקן רוטציה ראוי בברוקלין ניצל את האופציה שלו וחתם לעונה נוספת בנטס תמורת 4.7 מיליון דולר, בעונה הבאה יהפוך שחקן חופשי בלתי מוגבל.

* שחקן נוסף שיחזק את הנטס בעונה הבאה הוא הפורוורד הקשוח ג'יימס ג'ונסון, שרשם ממוצעים של 9.2 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק בניו אורלינס, אליה הועבר מדאלאס.

נמניה בייליצה | PEDJA MILOSAVLJEVIC/AFP via Getty Images

* האלופה מילווקי ממשיכה לעבות את הספסל שלה לקראת העונה הבאה. רודני הוד חתם לעונה אחת, אחרי שחילק את העונה שעברה בין פורטלנד וטורונטו.

* אחרי שנתיים באירופה, סם דקר שב ל-NBA וחתם בטורונטו.

* מינסוטה ממשיכה במאמצים לצרף את לאורי מארקנן משיקגו.

ג'ו אינגלס | Kevin C. Cox/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי