היקר בתולדות הפרמיירליג: ג'ק גריליש חתם במנצ'סטר סיטי

ג'ק גריליש | Matt McNulty - Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

כוכב אסטון וילה ונבחרת אנגליה מצטרף לקבוצה של פפ גווארדיולה תמורת 100 מיליון פאונד ושובר את השיא של פול פוגבה. הקשר שחתם לשש שנים אמר: "זו הקבוצה הטובה באנגליה עם המאמן הטוב בעולם, זה חלום שמתגשם"

(גודל טקסט)

המכונה המשומנת של פפ גווארדיולה, מנצ'סטר סיטי, ממשיכה להתחזק ולהתחמש: אלופת אנגליה וסגנית אלופת אירופה השלימה עסקת ענק והחתימה את כוכב אסטון וילה ונבחרת אנגליה, ג'ק גריליש. הקשר שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-26 עוזב את קבוצת נעוריו, עושה את קפיצת המדרגה ומצטרף לאחת ממעצמות היבשת. העסקה הזו היא לא פחות מהיסטורית, מכיוון שסכום ההעברה, 100 מיליון פאונד, הוא הגבוה בתולדות הכדורגל האנגלי. משך החוזה: שש עונות, עד 2027.

"אני מאושר להצטרף", אמר הכוכב. "סיטי הקבוצה הטובה באנגליה עם המאמן שנחשב לטוב בעולם, זה חלום שמתגשם עבורי להצטרף למועדון הזה. פפ לקח אותו לרמה הגבוהה ביותר, ומדובר באחת הקבוצות המלהיבות באירופה. אני כבר לא יכול לחכות להתחיל לשחק".

עד רכישתו של גריליש, עסקת פול פוגבה למנצ'סטר יונייטד הייתה היקרה ביותר בהיסטוריה של הפרמיירליג, כאשר הקשר הצרפתי עבר מיובנטוס תמורת כ-93 מיליון פאונד. אגב, את החמישיה השנייה משלימים שלושה שחקנים שנרכשו על ידי מנצ'סטר יונייטד: הארי מגווייר, ג'יידון סאנצ'ו ורומלו לוקאקו (שכידוע כבר הספיק לעזוב). עד היום, קווין דה בריינה היה השחקן היקר בתולדות הסיטיזנס, אך ברשימת ההעברות היקרות בליגה הוא נמצא במקום העשירי בלבד.

קשר נבחרת אנגליה, שיחד עם חבריו הפסיד הקיץ בגמר יורו 2020 לאיטליה, בלט בשנתיים האחרונות במדי אסטון וילה עם חזרתה לליגה הראשונה. בשתי עונות הפרמיירליג האחרונות, גריליש הבקיע 14 שערים ובישל 18 נוספים. כעת, הוא מצטרף לקבוצה של פפ גווארדיולה, והוא ינסה לעזור לה להשיג את מטרת העל של המועדון: לזכות בליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי