נוריס קול יכלל בסגל מכבי ת"א לגמר גביע ווינר מול נהריה

נוריס קול
נוריס קול | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

גביע ווינר: קיין וג'קסון הפצועים לא ישחקו (חמישי 21:00) אבל רול מצהיר: "לכולנו חשוב להשיג את התואר". נהריה תמשיך להישען על הזרים וובסטר ויאנג

(גודל טקסט)

נוריס קול, המחלים מפציעה, נכלל בסגל של מכבי תל אביב למשחק מחר (חמישי, 21:00) מול עירוני נהריה בגמר גביע ווינר. לעומתו פייר ג'קסון ודיאנדרה קיין נותרו בחוץ למרות מאמצים להכשיר את השניים למשחק היוקרתי על התואר הראשון העונה.

הצהובים יגיעו להתמודדות לאחר שגברו בחצי הגמר 60:88 על מכבי ראשון לציון עם עוד הופעה מצוינת של ג'ון דיברתולומיאו. בצוות המקצועי דרשו מהשחקנים לשחק באגרסיביות ונראה כי זה גם יהיה אחד הדגשים לקראת נהריה.

"אנחנו עובדים יחד יום יום ומתאמנים וזה בא לידי ביטוי על המגרש", אמר מייקל רול לקראת ההתמודדות, "לכולם חשוב להשיג את התואר. נמשיך לעבוד ולנסות להשתפר. האם אנחנו עדיפים? אתם העיתונאים תחליטו. אני מקווה שיגיעו המון אוהדים למשחק. הם הראו המון אהבה והיו נהדרים".

רול, ששיחק בשני המשחקים האחרונים גם בעמדת הרכז לאור ריבוי הפציעות בעמדה זו, התייחס לשינוי שלו על המגרש: "עם כל השחקנים הפצועים זה משהו שאני צריך לעשות ואני בסדר עם זה. זאת בכלל לא העמדה הטבעית שלי, אבל אני יכול להתמודד עם זה ורוצה לעזור לקבוצה".


רול. "רכז היא לא העמדה שלי, אבל אני רוצה לעזור לקבוצה" (עדי אבישי)

מנגד, עירוני נהריה, הפתעת הטורניר לאחר שהדיחה את האלופה הפועל ירושלים כבר ברבע הגמר, נשענת על צמד הזרים אלכס יאנג וקורי וובסטר שרשמו 48.5 נקודות יחד בממוצע בשני המשחקים בדרך לגמר. בנהריה מתכוונים לתת הכל כדי לחזור מאולם טוטו בחולון עם תואר ראשון.

במנהלת התעודדו מכך שכל הכרטיסים למשחק אזלו וההיכל בחולון צפוי להיות מלא עד אפס מקום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי