עוואד הוצע לקבוצות מאוסטריה ופורטוגל, מכבי פ"ת וסכנין יחכו?

חלוץ מכבי חיפה הבהיר לשתי הקבוצות שמתעניינות כי הוא רוצה לשוב לאירופה ובסביבתו הגבירו את המאמצים למצוא לו קבוצה באחת משתי הליגות המדוברות. שהר, לוי ואשכנזי צפויים לפתוח מול טורשאבן

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

סוכנים זרים מציעים בימים האחרונים את מוחמד עוואד לקבוצות מהליגה האוסטרית וכן מהליגה הפורטוגלית, כך נודע לספורט1. חלוץ מכבי חיפה מבוקש על ידי מכבי פתח תקוה ובני סכנין, אבל הבהיר להן שהוא מעוניין לשחק באירופה ולא לחתום בקבוצה אחרת בליגת העל. בימים האחרונים הוגברו המאמצים בסביבתו למצוא קבוצה באחת משתי הליגות הללו, כשבמקביל מכבי חיפה עוקבת אחר ההתפתחויות. עוואד לא נמצא בתוכניות של הירוקים, אבל ממשיך להתאמן עם הקבוצה.

הירוקים ימריאו היום (שלישי) לאיי פארו לקראת משחק הגומלין מול טורשאבן (חמישי, 21:45, ישיר בספורט2) במוקדמות הקונפרנס ליג. חלק מהשחקנים הפצועים לא ייצאו עם הקבוצה למשחק אחרי ה-2:7 המוחץ בסיבוב הראשון, וימשיכו שיקום בארץ.

המאמן ברק בכר אמנם לא תרגל עוד הרכב לקראת המשחק אך צפוי לעשות רוטציה רחבה לאור התוצאה מהמשחק הראשון. בן שהר צפוי לפתוח בהרכב כמו גם מאור לוי ויובל אשכנזי. עלי מוחמד יפתח גם כן, כשישנה התלבטות בנוגע לעמדת המגן הימני. ריאן סטריין לא עדיין לא יכול להשלים 90 דקות וההתלבטות היא אם לפתוח איתו בהרכב ולהוציאו במהלך המשחק, או שמא לפתוח עם רז מאיר ולהכניס את סטריין במחצית השנייה.

ראיין סטריין | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי