גביע ווינר: ירושלים ללא קינסי בשחזור רבע הגמר אשתקד נגד נהריה

טרנס קינסי
טרנס קינסי | ערן לוף

האלופה תפתח מחר (שני, 18:45) רשמית את העונה כשתשחק נגד עירוני נהריה. ב-21:00 תארח הפועל חולון את גלבוע/גליל בתקווה לא לפשל מול הקהל הביתי

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים ועירוני נהריה יפתחו מחר (18:45) את יום המשחקים השני של טורניר גביע ווינר. השתיים נפגשו ברבע גמר הפלייאוף בשנה שעברה לסדרה דרמטית שהסתיימה בניצחון 2:3 לאדומים אחרי שפיגרו כבר 2:0. משם הדרך לאליפות שנייה של ירושלים היתה סלולה בעוד בנהריה סיימו את העונה עם תחושת החמצה.

ירושלים תחסר את טרנס קינסי שעדיין פצוע, אך תקבל את סטארטוס פרפרוגלו שיערוך הופעת בכורה לאחר שחתם לפני שבוע וחצי והתאמן מאז עם חבריו לקבוצה. קבוצתו של פוטיס קציקאריס גמרה את טורניר ההכנה בספרד עם מאזן שלילי (3:2) אולם הצוות המקצועי מרוצה מההתקדמות.

מנגד, נהריה עברה שינויים רבים בקיץ כשכל הזרים עזבו ובמקומם הגיעו ארבעה זרים חדשים: קורי וובסטר, אלכס יאנג, דנזל ליווינגסטון ועוסמאן דרמה. גם יפתח זיו חתם בקבוצה לאחר שהיה מחוזר ע"י מספר מועדונים והוא מצטרף לשלד הישראלי הכולל את יהונתן שולדבראנד, איגור נסטרנקו וסטו דאגלס.

קינסי בנהריה בעונה שעברה. חסר
קינסי בנהריה בעונה שעברה. חסר (ערן לוף)

במשחק רבע הגמר השני שייערך מחר (21:00) יתמודדו הפועל חולון והפועל גלבוע/גליל. מאז שובה לליגה לפני שנה מהלאומית, גברה גלבוע/גליל על כל הקבוצות בליגה – פרט לחולון. שלושת משחקי הליגה ביניהן אשתקד הסתיימו בפער ממוצע של 13.3 נקודות ולפני כשבועיים ניצחה חולון את גלבוע גם בגמר טורניר אלון בכפר תבור, 78:80 עם 24 נקודות של טו הולוואי שמצטיין עד כה במשחקי ההכנה.

גלבוע/גליל ניצחה את משחקי ההכנה שלה בפער של 15 נקודות ומעלה, בעוד כל ארבעת המשחקים האחרים היו צמודים – ובאף אחד מהם היא לא ניצחה: 71:70 להרצליה, 80:78 כאמור לחולון, 92:89 להפועל ת"א ושוויון 85:85 עם עירוני נהריה בשבוע שעבר, אחרי שלשת שיוויון מטווח עצום של אלכס יאנג.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי