עדיין בפגרה: מונאקו הפסידה 1:0 ללוריאן

ז'לסון מרטינס | SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP via Getty Images

הקבוצה של ניקו קובאץ' עדיין ללא ניצחון אחרי שני מחזורים, ונראה שהיא לא כל כך מוכנה למפגש מול שחטאר דונייצק ומנור סולומון במוקדמות ליגת האלופות. מופי (31) הכריע מהנקודה הלבנה, המנצחת כבר עם ארבע נקודות

קבוצות: מונאקו
(גודל טקסט)

המחזור השני של הליגה הצרפתית יצא הערב (שישי) לדרך עם מפגש שעל הנייר היה אמור להיות משחק קצוות, אך התברר להיות ההיפך הגמור. מונאקו, שסיימה אשתקד במקום השלישי, נכנעה בחוץ 1:0 ללוריאן, שסיימה את העונה שעברה במקום ה-16.

טרם מופי כבש את השער היחיד בהתמודדות, וזה קרה מהנקודה הלבנה בדקה ה-31. החלוץ בעט לפינה השמאלית של השער, ועל אף שהשוער אלכסנדר נובל זינק לפינה הרחוקה, הוא לא הצליח למנוע ספיגה. האורחת מהנסיכות לא הייתה מספיק מסוכנת, ולא באמת היוותה איום עבור המארחת הצנועה. הקבוצה של ניקו קובאץ' החלה את העונה ברגל ימין בכל הנוגע למסע האירופי, שם עברה את ספרטה פראג בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות בזכות 1:5 בסיכום שני המשחקים. עם זאת, בליגה היא עם נקודה אחת בלבד אחרי שני משחקים.

מונאקו תפגוש באמצע השבוע הבא את שחטאר דונייצק ומנור סולומון בפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות, ואם לשפוט על פי היכולת בליגה המקומית, יהיה לקובאץ' וחניכיו קשה במיוחד לחלוף על פני האוקראינים. במחזור הבא תתארח מונאקו אצל טרואה למשחק בו היא חייבת לצבור שלוש נקודות, מכיוון שלאחר מכן מצפים לה שני מפגשים קשים מול קבוצות נוספות מדרום צרפת – בבית מול מארסיי ובחוץ מול ניס. המנצחת לעומת זאת כבר עם ארבע נקודות בתום שני מחזורים, ובמחזור הבא היא תתארח אצל מונפלייה.

שחקני לוריאן חוגגים | SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי