מוחמד שכר: "אנחנו לא פחות טובים מהעונה שעברה"

קשר קריית שמונה התראיין ל-103FM אחרי ה-2:3 על סכנין והביע אופטימיות לגבי קבוצתו: "חבשי והזר שהביאו לא נופלים מדהן ונחמיאס. עד הליגה נהיה קבוצה יותר טובה. עוד לא התחלנו, לדבר זה קל"

(גודל טקסט)

אחרי שהשיגה שתי נקודות בשלושת משחקיה הראשונים בגביע הטוטו, הפועל קריית שמונה רשמה שלשום (שבת) את ניצחון הבכורה שלה העונה והיא עשתה זאת הודות לקאמבק גדול ומפתיע ב-2:3 על בני סכנין, כאשר בדקה ה-89 היא עוד פיגרה בשני שערים. קשר הצפוניים, מוחמד שכר שבישל את השער המכריע, התראיין אתמול ל-103FM ובהמשך לניצחון, הבטיח כי קריית שמונה תהיה קבוצה לא פחות טובה מזו שהגיעה לפלייאוף העליון בעונה שעברה.

האזינו לראיון

"אנחנו עוד לא מוכנים, אבל לא מסכים שאנחנו פחות טובים. כולם אומרים את זה, אבל עוד לא ראיתם את הקבוצה", הבהיר שכר. "אני חושב שחבשי וגם הזר שהביאו, כשהוא יתחבר עוד קצת, לא נופלים מדהן ונחמיאס. היה לנו את אנסה ולוסיו, הם הוחלפו ושני זרים וצריך לתת להם קצת זמן. אני חושב שעד הליגה אנחנו נהיה קבוצה יותר טובה ממה שראיתם בגביע הטוטו".

על עמיר נוסבאום: "הוא מכוון לשחק התקפי גם בליגת העל, אפשר לראות את זה באימונים וזה מה שהוא מחדיר בנו. גם אני ראיתי את המשחקים של בית"ר רמלה (ת"א/בת ים – הטעות במקור), הם שיחקו כדורגל, הניעו כדור ושלטו ברוב המשחק. זה מה שעמיר מנסה ללמד אותנו באימונים. אמנם במשחקים עוד לא הצלחנו לעשות את זה כמו שהוא רוצה, אבל יש דרך ועד הליגה אני מאמין שכן נצליח וכל מי שיסתכל יגיד שסוף סוף יש כדורגל חיובי וטוב".

הרבה שחקני הרכב עזבו: "שבעה שחקני הרכב מהעונה שעברה עזבו את הקבוצה, לוקח זמן להחליף אותם. אין הוקוס פוקוס, אי אפשר שהקבוצה תיראה אותו דבר. אני חי את הקבוצה, מתאמן עם השחקנים ורואה הכל ובאמת אופטימי לגבי העונה הזאת. אפשר לשחזר את העונה שעברה ולעשות דברים יפים. תוך כמה חודשים נראה איפה אנחנו ממוקמים ומשם נקבע. עוד לא התחלנו, לדבר זה קל".

עוד באותו נושא: מוחמד שכר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי