אבו סאלח ועטאא ייעדרו, שחקנים בפ"ת: "לא יודעים מי יפתח"

פליקס נעים
פליקס נעים | ערן לוף

לקשר סכנין יש נוזלים בברך והבלם סובל ממתיחה במפשעה ועלול להיעדר לתקופה ארוכה. שרון מימר ידריך לראשונה את המלאבסים ותירגל הרכבים רבים באימון המסכם

(גודל טקסט)

אחרי שבוע סוער שכלל את התפטרותו של קובי רפואה ומינויו של שרון מימר, מכבי פתח תקווה תארח מחר את בני סכנין (19:00), במטרה לקטוע רצף של שלושה הפסדים רצופים ולחזור למסלול הניצחונות.


שרון מימר לא הרבה לדבר עם שחקניו וערך להם אסיפת וידאו על בני סכנין והזהיר מפני החלק ההתקפי של הקבוצה. נאור פסר ימשיך להיעדר, כאשר ז'והאן מרסיאל יחזור לסגל לאחר שנעדר ממשחק ההפסד בשבוע שעבר לעירוני קריית שמונה.



אז מה בנוגע להרכב? כמו אמש באימון, גם הפעם החליף מימר פעמים רבות את גופיות ההרכב ושחקנים בקבוצה מעידים שכרגע אין להם מושג מי יפתח בהרכב. למימר התלבטות לגבי מרכז ההגנה כאשר שניים מבין דנינו, מרסיאל וסיבוק יפתחו, כשלפי המסתמן עודד אלקיים ישוב להרכב. בקישור יובל שבתאי עשוי לקבל את חולצת ההרכב. בחוד ישנה התלבטות בין יובל אבידור, שלומי ארבייטמן וגרגורי טאדה שכבש בשבוע שעבר. 



שבתאי (משמאל). תחרות גדולה על ההרכב במכבי פתח תקווה (אודי ציטיאט)


אבו סאלח ועטאא לא ישחקו בסכנין מול פ"ת

פתיחת עונה מוזרה עוברת על בני סכנין. לאחר קיץ מטלטל שכלל עזיבה של המאמן זאירו סבירסקי והחלפתו בפליקס נעים, הקבוצה פתחה את העונה עם שני ניצחונות אך במועדון היו מאוכזבים מהיכולת. אחר כך באה יכולת טובה מול מכבי תל אביב (2:0) אבל בלי נקודות ושוב נסיגה ברמה ב-0:0 בבית מול אשדוד. "היכולת שלנו חשובה לא פחות מהתוצאה ולמרות הפצועים נצטרך להשתפר".


לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה, עלאא אבו סלאח וג'אבר עטאא ייעדרו מהמשחק. באימון היום (שבת) התברר שהקשר עטאא ממשיך לסבול מנוזלים בברך. הבלם אבו סלאח שסובל ממתיחה במפשעה, יעבור בדיקות מקיפות כשהחשש הוא שאבו סלאח ייעדר לתקופה ארוכה. מצבת הפצועים כוללת את סארי פלאח, שנפצע בטרום העונה, צפוי לחזור לסגל רק בעוד שבועיים ואת מוחמד כליבאת, שסובל מקרע בשריר האחורי וייעדר חודש לפחות.


המאמן פליקס נעים מבין את החשיבות במשחק מול מכבי פתח תקווה ולכן ערך מספר אסיפות טקטיות במהלך השבוע. עיקר הביקורת הופנה לחלק הקדמי שלטענת המאמן לא חזר כראוי להגנה. "הפסד ומפלס הלחץ יעלה כאן בצורה משמעותית" אמר שחקן בקבוצה לקראת המשחק. ישראל זגורי ומארון גנטוס צפויים להחליף את עטאא ואבו סלאח בהרכב בעוד החלוץ הברזילאי לוקאס גאושו יהיה בסגל.



פליקס נעים. לא מרוצה מהקו הקדמי (עדי אבישי)


"מדובר במשחק לא פשוט מול יריבה קשה וטובה", אמר פליקס נעים לקראת המשחק, "פתח תקווה החליפה מאמן והשחקנים יבואו באטרף להוכיח למאמן החדש שלהם, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו. היינו פחות טובים מול אשדוד בחלק ההתקפי, אבל על פי הנתונים עשינו יותר קרוסים". במועדון אכן מקווים לשיפור משמעותי בחלק ההתקפי ובמיוחד מהקשר ישראל זגורי. הרבה ציפיות היו מזגורי מפתיחת העונה ועד עתה מדובר באחת האכזבות של הקבוצה העונה כאשר הקשר אף הודח מההרכב בחלק מהמשחקים. כעת זגורי שוב מקבל הזדמנות להוכיח את עצמו ובסכנין מקווים כי ייעשה זאת כבר במשחק הערב. "אנחנו צריכים אותו ולכן החתמנו אותו על חוזה גבוה יחסית" אמרו.


הרכבים משוערים

מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, עודד אלקיים (דניאל בוסי), עומר דנינו, תומאש סיבוק (ז'והאן מרסיאל), אורי מגבו, רומאריו פירס, לירוי צעירי, סוטיריס ניניס (יובל שבתאי), רישאר סומא (יובל שבתאי), מנור סולומון (יובל שבתאי), יובל אבידור (שלומי ארבייטמן, גרגורי טאדה).


בני סכנין: 
מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס, מארון גנטוס, וונדרסון, חאלד חלאיילה, סגס תאמבי, ישראל זגורי, פיראס מוגרבי, עידן שמש ושלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי