קלופ שוב תחת מתקפה, מוריניו ופפ ימשיכו לברוח?

יורגן קלופ
יורגן קלופ | AFP

ליברפול תנסה לצאת מהמשבר מול לסטר (שבת, 19:30, ספורט1), בזמן ששתי המוליכות יקוו שלא למעוד. בממלכה בטוחים: קיין עשוי לעזוב את טוטנהאם לטובת מוריניו

(גודל טקסט)
המחזור השישי בליגת האנגלית ייצא לדרך מחר (שבת) כאשר במוקד: לסטר תארח את ליברפול כאשר שלוש המובילות ינסו להמשיך את המרדף בעקבות המקום הראשון.


לסטר סיטי – ליברפול (שבת, 19:30, ספורט 1)

הלחץ על יורגן קלופ גובר, בעיקר בשל העובדה כי הוא לא ניצח בארבעת המשחקים האחרונים בכול המסגרות. המייטי רדס שמרו רק פעמיים העונה על רשת נקייה ורק בשבוע האחרון הודחו מול השועלים בגביע הליגה, אך בשבת שתי הקבוצות יעלו בהרכבים מלאים. הגרמני תקף את התקשורת והפרשנים: "מתייחסים אלינו כאילו צברנו אפס נקודות, הבעיות שלנו לא יפתרו דרך התקשורת אלא דרך עבודה קשה באימונים. קיבלתי החלטה איך נפעל ואני מאמין שזה יביא את הפירות. ההגנה היא בעיה קבוצתית והלחץ על ההגנה גובר כשאנחנו לא כובשים". ה'מירור' טען כי קלופ מתקשה להתמודד עם הלחץ בעיקר בשל הפתיחה הסוחפת של מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי: פפ גווארדיולה וז'וזה מוריניו בורחים, אך יורגן מתעקש שהוא צודק ואין לו מה לשנות". קלופ התייחס לשתי המובילות: "אין לי שליטה על מה שנעשה במנצ'סטר, שתי הקבוצות בכושר מצוין אבל אני מנסה לא להיכנס ללחץ מהבריחה שלהן". צמד הבלמים של ליברפול, דיאן לוברן וג'ואל מאטיפ בספק, אמרה צ'אן החלים והוא צפוי לשחק.


ווסטהאם – טוטנהאם (שבת, 14:30, ספורט 1)
הדרבי הלונדוני הכי נפיץ שיש. שתי הקבוצות משוועות לנקודות כאשר הפטישים מסובכים בתחתית ומעמדו של סלאבן ביליץ' מעורער מתמיד. הקרואטי הצהיר: "טוטנהאם היא הקבוצה שמשחקת את הכדורגל הטוב ביותר בליגה, היא מועמדת לגיטימית לתואר ועדיין אפשר לנצח". אצל התרנגולים קיים חשש מעזיבה אפשרית של הארי קיין, אך מאוריסיו פוצ'טיניו נותר בטוח: "הארי יישאר כאן עוד הרבה שנים, בלי קשר לכמות התארים שנזכה בהם. הוא אוהב את טוטנהאם". טים שרווד, שאימן את טוטנהאם בעבר, רמז כי החלוץ יעדיף את מנצ'סטר יונייטד אם לא יצליח לזכות בתארים עם טוטנהאם. דלה עלי, שהסתכסך עם הקהל במהלך הניצחון מול ברנלי, זכה להגנה מהארגנטינאי: "דלה לא צריך להוכיח שום דבר למועדון או לקהל, הוא סימן כנראה לאוהד אחד". 



מוריניו מחכה. קיין (AFP)
 


מנצ'סטר סיטי – קריסטל פאלאס (שבת, 17:00, ספורט1)

האורחת אומנם חגגה מול האדרספילד בגביע הליגה, אך היא עם חמישה הפסדי ליגה רצופים וללא שער זכות. הקבוצה של פפ גווארדיולה נמצאת בכושר הבקעה מצוין כאשר אלן שירר החמיא לסרחיו אגוארו: "הוא יכול להבקיע מעל 30 שערים העונה". האחרון ששבר את מחסום ה-30 היה לואיס סוארס במדי ליברפול בעונת 2013/14 עם 31 כיבושים. רוי הוג'דסון יקווה להפתיע, אך הבשורה הגדולה אצל סיטי הגיעה מצדו של אילקאי גונדואן, שישוב לאימונים בשבוע הבא אחרי הפציעה מול ווסט ברומיץ'.


סאות'המפטון – מנצ'סטר יונייטד (שבת, 17:00, ספורט1)
לראשונה העונה צפוי ורג'יל ואן דייק לפתוח בהגנת הקדושים מול המכונה המשומנת של ז'וזה מוריניו. השדים האדומים נמצאים בכושר נהדר כאשר מרבית הפרשנים טוענים כי התואר יוכרע במשחק אליפות בין סיטי ליונייטד. סאות'מהפטון תצטרך להוכיח אמידות בעיקר החל מהדקה ה-80 בשל העובדה כי השדים האדומים הבקיעו תשעה שערים העונה בעשר הדקות האחרונות, יותר מ-17 קבוצות שלא הצליחו להבקיע את אותה הכמות ב-90 דקות. מרכוס ראשפורד הפצוע יפנה מקום לאנתוני מרסיאל כאשר רומלו לוקאקו ינסה להשוות את השיא של לואיס סאהה, עם שישה שערים בשישה משחקים במדי יונייטד. הבלגי הודה לקהל על התמיכה בו ולהפסיק עם השיר החדש, שהעסיק את הממלכה השבוע.


Romelu: "Great backing since I joined #MUFC. Fans have meant well with their songs but let's move on together. #RespectEachOther"

— Manchester United (@ManUtd) September 21, 2017


סטוק – צ'לסי (17:00)
המארחת, שעצרה את מוריניו, תנסה להפריע גם לאלופה. ארסנל הוכיחה שהבלוז עצירים בדרבי, במה שהפך למשחק הבית הראשון בעידן אנטוניו קונטה בו צ'לסי לא מבקיעה. דויד לואיז המורחק ייעדר, בתקווה כי הפעם קבוצתו תסיים את המשחק עם 11 שחקנים. צ'לסי ספגה שלושה כרטיסים אדומים בשלושת המשחקים האחרונים, כמות זהה ל-73 המשחקים שקדמו להם. בממלכה טוענים כי קונטה ישמור כוחות לקראת המפגש באלופות מול אתלטיקו מדריד ויערוך רוטציה בהרכב.


משחקים נוספים: ברנלי – האדרספילד, אברטון – בורנמות', סוונזי – ווטפורד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי