הפועל ירושלים הפסידה 81:77 לבאסקוניה במשחק אימון

הפועל ירושלים
הפועל ירושלים | אתר רשמי

הבחורים של פוטיס קציקאריס נראו לא רע במשחק ההכנה השני על אדמת ספרד, אך נכנעו לפאבלו פריג'יוני וחבורתו. אוסטין דיי בלט עם 16, האוול הוסיף 13 משלו. קציקאריס: "הגבנו בצורה חיובית"

(גודל טקסט)
הפועל ירושלים ספגה היום (ראשון) הפסד נוסף במשחקי ההכנה שלה בטורניר חטאפה, כשהפסידה במשחק צמוד לבאסקוניה. הבאסקים עלו במחצית השניה ליתרון דו ספרתי אך חילופים רבים וסגל חסר שלהם גרמו לירושלים לצמק את התוצאה וליצור מותחן בסיום. הפועל פתחה עם ג'רון דייסון, אוסטין דיי, יוגב אוחיון, אלן אומיץ' וקרטיס גרלס. באסקוניה עלתה עם מיגואל גונסאלס, מרסליניו הוארטס, אילימיין דיו, ג'ייסון גריינג'ר וטורניקה שנגליה.


באסקוניה פתחה את המשחק בסערה עם ריצת 0:11 בהובלת גריינג'ר שקלע חמש נקודות מהירות. ג'רלס עצר את הריצה של הבאסקים והוביל את הירושלמים לריצה משלהם שהשוותה את התוצאה. פריג'יוני שיתף את השחקנים השוליים בסגל במה שעצר את השטף ההתקפי של הקבוצה, אך באסקוניה התעשתה ועלתה ל-13:20. ירושלים שוב רשמה ריצה משלה והתוצאה בתום הרבע הראשון עמדה על 23:23.



הרבע השני נפתח טוב עבור ירושלים שנהנתה מיכולת טובה של אוסטין דיי, שקלע ממספר נקודות על המגרש והפגין נוכחות מרשימה. באסקוניה נשארה בתמונה בזכות יכולת טובה של גריינג'ר ששב לשחק וכשאלן אומיץ' מתקשה לצבור נקודות. ריצ'ארד האוול שעלה במקומו עזר לאדומים בצבע והוריד את ירושלים ביתרון 38:40 למחצית.


באסקוניה עלתה מהמחצית עם מטח שלשות שהפכו את התוצאה והעלו את הבאסקים ליתרון 44:50. הספרדים המשיכו ביכולת הטובה כשסל של הוארטס העלה אותם לפער דו ספרתי 47:57. ירושלים נשארה בתמונה עם שלשה של טימור אבל באסקוניה ירדה לרבע השלישי ביתרון 56:63.


קציקאריס ומודי מאור עם פריג'יוני
קציקאריס ומודי מאור עם פריג'יוני (הפועל ירושלים)


גריינג'ר לא ניצל כראוי עבירה בלתי ספורטיבית של הירושלמים אבל העלה את קבוצתו ל-61:70 בפתיחת הרבע הרביעי. שריקת טכנית תמוהה לחובת הבאסקים ושלשה של דיי צימקו מעט את ההפרש, אבל הוארטס דאג להעלות אותו בחזרה עם לייאפ קל. שלשה של יוגב אוחיון ושתי קליעות עונשין הורידו את ההפרש לארבע נקודות. סל נוסף של דיי עצר רצף החטאות של שתי הקבוצות והוריד את ההפרש ל-77:79. שתי קליעות עונשין של הבאסקים סגרו את המשחק כשהספרדים מנצחים 77:81.


קלעו להפועל ירושלים: אוסטין דיי 16, ריצ'ארד האוול 13, יוגב אוחיון 10, קרטיס ג'רלס ויותם הלפרין 8 כ"א, ליאור אליהו 7, אלן אומיץ' 4.


קלעו לבאסקוניה: ג'ייסון גריינג'ר 22, מרסליניו הוארטס 18, טורניקה שנגליה 15, וינסנט פורייר 8, לוקה וידוסה 7, אילימיין דיו 3, רינאלדס מלמניס 2, יורי מקורה 1.

קציקאריס: "במשחק הראשון לא היו לנו אנרגיות"
קציקאריס אמר: "הגבנו בצורה מאוד חיובית. אנחנו קבוצה חדשה לגמרי במובן שהתאמנו בסגל מלא רק יומיים בירושלים כך שלוקח זמן להבין את פילוסופיית המשחק. החבר'ה מהנבחרת הצטרפו כדי להיכנס לקצב יחד עם השחקנים שהתחילו את האימונים. במשחק הראשון לא היו לנו הרבה אנרגיות ולא את האינטנסיביות שנזקקנו לה. הצגנו שיפור משמעותי במשחק היום מבחינה התקפית. הנענו את הכדור, ריווחנו טוב יותר את המגרש. החטאנו זריקות ששמחתי עליהן כי הן היו זריקות טובות. בוודאות עשינו צעד קדימה מהמשחק הקודם. אהבתי את הגישה של כולם ונצטרך להמשיך קדימה".


אוחיון: "ברמה האישית באנו אחרי קמפיין נבחרת. הצטרפנו ליומיים של אימונים. התחלנו טוב ביום שישי אבל דרכנו במקום לקראת הסוף. צפינו בטעויות שלנו, רצינו לראות מה אנחנו צריכים לשפר, והיום במשחק הזה היו הרבה יותר דקות טובות. אנחנו רוצים להמשיך בגרף השיפור, להמשיך לעבוד קשה ולהתקדם ממשחק למשחק".

עוד באותו נושא: באסקוניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי