חמד: בנבחרת ישראל יש משבר עמוק, לא קיבלתי מספיק קרדיט

תומר חמד
תומר חמד | אודי ציטיאט

חלוץ ברייטון העניק את הזווית שלו למצב הנבחרת לקראת המפגש מול בורנמות' (שישי, 22:00, ספורט 2), ועקץ את זהבי: "מעולם לא ביקשתי מהמאמן לשחק כחלוץ"

(גודל טקסט)
רק במחזור האחרון חגג תומר חמד היסטוריה פרטית בליגה האנגלית. חלוץ ברייטון כיכב ב-1:3 מול ווסט ברומיץ' עם שער ובישול בדרך לניצחון הבכורה של השחפים. ההופעה המרשימה של חמד הגיעה דווקא אחרי ההיעדרות בשל פציעה מול נבחרת איטליה וחרושת שמועות בסוף החלון שקשרו אותו למעבר ללבאנטה ולמספר קבוצות בליגת המשנה. היום (חמישי) העניק החלוץ ראיון לתקשורת המקומית בו התרכז בעיקר במצב הרעוע בנבחרת ישראל אחרי פרישתו של ערן זהבי ולמטרות של הקבוצה של כריס יוטון, שתפגוש מחר את בורנמות' (שישי, 22:00, ספורט 2).



"בשראל יש משבר עמוק, אנשים לא אוהבים את הנבחרת. בסביבת העבודה לא מספיק טובה ולצערי גם זו הסיבה שמעט מאוד אוהדים מגיעים לראות את המשחקים. המצב שלנו בבית לא טוב, אבל אנחנו חייבים להמשיך ולהילחם".
 

בעקבות סערת זהבי, חלוץ ברייטון הציב עמדה מעניינת כשאמר: "מעולם לא פניתי לאף מאמן כדי לבקש ממנו לשחק בעמדת החלוץ המרכזי. יש מאמן והוא זה שמחליט מי ישחק ובאילו עמדות. אני לא מסוג השחקנים שאומר למאמן היכן להציב אותי. זה נכון שלא קיבלתי מספיק קרדיט בנבחרת ישראל עד כה".



משבר עמוק. אלישע לוי (ערן לוף) 


על מצבה של ברייטון הוסיף: "כל הסגל והצוות המקצועי מודע לכך שהדרך היחידה שלנו לשרוד היא דרך צבירת נקודות וניצחונות. כל הקבוצות בליגה האנגלית הן יריבות קשות, אבל אנחנו חייבים לעבוד קשה הרבה יותר ולהיות מוכנים. אנחנו העולה החדשה, זה הכרחי שנהיה מוכנים. כולם ראו שאנחנו ניתן את הכול בכל משחק, בדיוק כמו במחזור האחרון".


בעקבות חרושת השמועות לגבי האפשרות שיעזוב את השחפים בינואר, בשל הרצון של ברייטון לחזק את החלק הקדמי, אמר: "אם אני אשחק טוב, אין לי שום סיבה לחשוב על מקום אחר. אני לא חושב שיהיה שינוי בחודש ינואר, אם יביאו שחקני התקפה נוספים אתמודד מולם ויהיה בסדר. יש לי מספיק משחקים על חלון ההעברות הקרוב כדי להוכיח את עצמי". במקביל, בתקשורת האנגלית מדווחים כי השם החם על הכוונת של העולה החדשה הוא חלוץ דפורטיבו לה קורוניה ונבחרת רומניה, פלורין אנדונה, אותה ניסתה ברייטון לצרף ללא הצלחה גם ב-31 באוגוסט. 

 

יעזוב בינואר? חמד (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי