ראקיטיץ' מרוצה: הניצחון הזה ייתן לנו המון ביטחון

ראקיטיץ' ומסי
ראקיטיץ' ומסי | Getty

הקרואטי שכבש ב-0:3 על יובה: "יהיה מאוד קשה לעצור אותנו ככה. מרוצים מאוד עם ואלוורדה". מוריניו על פציעת פוגבה: "חושב שזה שריר הירך". ניימאר: "אמבפה עוד יתקדם". רובן: "היינו צריכים להרוג את המשחק"

(גודל טקסט)
ברצלונה דרסה הערב (שלישי) 0:3 את יובנטוס בשחזור רבע הגמר מאשתקד בפתיחת ליגת האלופות. ליאו מסי כבש לראשונה מול ג'אנלואיג'י בופון ועשה זאת עם צמד גדול, איבן ראקיטיץ' הוסיף.


"הניצחון הזה יתן לנו בטחון", אמר הקרואטי. "תמיד טוב וחשוב להתחיל עם ניצחון אבל זה יוצא דופן אחרי השינוי שעברנו. יש כאן מאמן חדש עם רעיונות חדשים, אנחנו מאוד שמחים על איך שהדברים התחברו בשבועות האחרונים".




ההבדלים בין המחציות: "היינו דומיננטיים במחצית הראשונה וחיפשנו שער. טוב שזה הגיע לפני ההפסקה ואז היה לנו קל יותר להמשיך".


Lionel Messi for Barcelona:

589 Games
⚽️ 515 Goals
231 Assists
30 Trophies
38 Hattricks
5 Ballons d'Or
4 Golden Boots

pic.twitter.com/JVELqOdwmf

— Footy Jokes (@Footy_Jokes) September 12, 2017

הרוטציה בחוד: "זה קצת מוזר כי אין לך שלישייה קבועה. גם בשנה הראשונה של לואיס אנריקה שיחקנו ללא מסי במשך תקופה. הדבר הכי חשוב הוא לשחק כצוות. אם נשחק כמו היום, יהיה קשה מאוד לנצח אותנו".

מנצ'סטר יונייטד הסתדרה גם היא בחזרה למפעל עם 0:3 חלק על באזל. למרות הניצחון מי שנפצע היה פול פוגבה שהוחלף במהלך המחצית הראשונה. ז'וזה מוריניו התייחס לפציעה ואמר: "ממה שאני חושב וראיתי זה שריר הירך. לא יודע אם זה רציני או לא, אבל זה השריר. ביום ראשון הוא לא יהיה.".



פוגבה על הדשא, כמה זמן יהיה בחוץ? (Gettyimages)


ניימאר רקד על הדשא ב"סלטיק פארק" ב-0:5 של פאריס סן ז'רמן, אך לאחר המשחק היה נשמע רגוע: "אני שמח מאוד. זה היה משחק נחמד מאוד והשגנו ניצחון חשוב. לשחק עם שחקנים נהדרים תמיד יוצר לחץ. אמבפה שחקן טוב, אבל יש לו עוד תהליך ארוך של התקדמות".


למרות הניצחון הקליל של באיירן, אריאן רובן היה מאוכזב בסיום: "אחרי הכרטיס האדום היינו צריכים להרוג את המשחק. שיחקנו ללא קצב, היינו צריכים להבקיע יותר גולים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי