לא סופר את המנג'ר. פוגבה: נוכיח שיונייטד שייכת לגדולות

מוריניו פוגבה
מוריניו פוגבה | Gettyiamges

בעוד מוריניו מקפיד להנמיך ציפיות לקראת המשחק הראשון בליגת האלופות מול באזל (21:45, ספורט1), הקשר לא חושש להצהיר: "אף פעם לא קל לשחק בצ'מפיונס, אבל יש לנו שאיפות"

(גודל טקסט)

פול פוגבה, קשר מנצ'סטר יונייטד שתארח הערב (21:45, שידור ישיר בספורט1) את באזל במחזור הראשון בשלב הבתים בליגת האלופות, הפתיע בסדרת הצהרות שעמדו בניגוד מוחלט למאמנו של ז'וזה מוריניו. בעוד המיוחד טען כי השדים האדומים עדיין לא חזרו להיות בין הקבוצות המובילות ביבשת ואין לה כרגע כלים להצליח במפעל, הקשר הצרפתי משוכנע פוגבה משוכנע שיונייטד תוכיח את הערך שלה במפעל ואת היותה שייכת.

"הגעתי ליונייטד כדי לשחק בליגת האלופות , עשינו את זה ואני מרוצה", אמר פוגבה שהגיע בקיץ 2016 מיובנטוס תמורת 105 מיליון ליש"ט, "חזרנו לזירה העיקרית אחרי זכייה בליגה האירופית וזה היה נחמד, אבל עיקר העניין הוא באלופות. אומרים שיש לנו בית קל (באזל, צסק"א מוסקבה, בנפיקה) אבל אף פעם לא קל לשחק באלופות. כי לכל קבוצה תמיד יש שאיפה מיוחדת לנצח אותנו, אבל גם לנו יש שאיפות".

פוגבה הוסיף: "בכל פעם שאני שומע את ההימנון של ליגת האלופות יש לי עור ברווז. בליגה האירופית אתה משחק נגד קבוצות טובות, אבל לא הגדולות ביבשת. באלופות אתה נתקל בריאל מדריד, ברצלונה, באיירן מינכן. כולן קבוצות שזכו בתארים, אבל אני מאמין שגם אנחנו נוכיח שהמקום שלנו הוא ברמה שלהן".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי