אוהדי צ'לסי השתמשו בשיר על מוראטה לקריאות אנטישמיות

אלבארו מוראטה
אלבארו מוראטה | צילום : GettyImages

אוהדי הבלוז הקניטו את אוהדי טוטנהאם "יידס", ובמועדון גינו: "השפה של השיר לא מקובלת עלינו". גם החלוץ הגיב: "אני מבקש שתכבדו את כולם". קאנטה התרגש מהעידוד שקיבל בלסטר: "כיף לחזור לאצטדיון"

(גודל טקסט)
לאחר פתיחת עונה לא טובה, צ'לסי חזרה לאיים על האליפות. אף אחד כבר לא זוכר את ההפסד במשחק הפתיחה לברנלי בסטמפורד ברידג', אחרי שהבלוז גברו אמש (שבת) על לסטר 1:2 והשיגו את ניצחונם השלישי ברציפות. האלופה נצמדה עם תשע נקודות ליונייטד וסיטי שנמצאות בצמרת עם עשר נקודות.


למרות ההישג של צ'לסי, במשחק נרשמה תקרית אנטישמית בה אוהדי הקבוצה השתמשו בשיר על אלבארו מוראטה, להעליב את אוהדי טוטנהאם, הנחשבים ליהודים, וכינו אותם "יידס" (יהודים ביידיש). קצין התקשורת של צ'לסי, סטיב אטקינס, גינה את ההתנהגות: "אנטוניו קונטה לא היה מודע לטקסט של השירים ולא היה מעודד אותם. אנחנו מעריכים את האוהדים שלנו שבאים לתמוך בבית ובחוץ, אבל השפה של השיר לא מקובלת עלינו. דיברנו עם מוראטה אחרי המשחק והוא לא רוצה להיות קשור אליו בכל צורה. אמרנו את זה גם לאוהדים". בעקבות התקשרית צ'לסי עשויה להיענש על ידי ההתאחדות האנגלית אם השירים יחזרו לעצמם.



מוראטה
, שכבש שער בניצחון, צייץ אחרי המשחק: "מאז שהגעתי התמיכה בי הייתה מדהימה. אני רוצה שתכבדו את כולם". הספרדי כבש שער שלישי העונה ומאותת לריאל מדריד עד כמה הוא חסר להם כעת.

Since I arrived, I have been able to feel your support every single day, you are amazing and I'd like to ask you to please respect everyone!

— Álvaro Morata (@AlvaroMorata) September 9, 2017

אנגולו קאנטה שכבש את שער הניצחון, סירב לחגוג מול אוהדי לסטר ממנה נמכר לצ'לסי. דני דרינקווטר, שנמכר אף הוא ביום האחרון של חלון ההעברות לצ'לסי, התקבל ברגשות מעורבים. קאנטה קיבל הרבה עידוד גם מאוהדי לסטר ואמר: "היו לי שנים מדהימות במועדון הזה ותמיד כיף עבורי לחזור לקינג פאוור. אני אוהב לכבוש, אבל מול הקבוצה שלי לשעבר מעדיף לחגוג בפנים". לסטר שירדה למקום 17 הפסידה שישה משחקי בית משבעה אחרונים נגד הבלוז. המעמד של קרייג שייקספיר כמנג'ר כבר בסכנה.


בנושא אחר, סאגת דייגו קוסטה מתקרבל לסיום. חלוץ נבחרת ספרד, שבינתיים לא חזר לאימוני צ'לסי כפי שהתבקש, עשוי לבלות את חצי השנה הקרובה במדריד. עד כה החלוץ ומשפחתו התגוררו בסמוך למגרש האימונים של צ'לסי, אך כעת משפחתו עברה להתגורר במדריד וככל הנראה השחקן יעבור לאתלטיקו בחודש ינואר.


אנגולו קאנטה לא חוגג לאחר השער מול לסטר (GETTYIMAGES)
אנגולו קאנטה לא חוגג לאחר השער מול לסטר (GETTYIMAGES) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי