תחרות סמויה עם קטאר? "אם רונאלדו יגיע לסיטי, זה תחילת הסוף של גווארדיולה"

לא לשימוש | צילום מסך, מתוך טוויטר

המעבר של הכוכב הפורטוגלי לאלופת הפרמיירליג נראה "מסובך אבל אפשרי", למרות ההתנגדות של הצוות המקצועי. באיטליה בטוחים: זו הנחתה מלמעלה, חלק מהמאבק מתחת לפני השטח עם הקטארים של פ.ס.ז'

(גודל טקסט)

האם המעבר של כריסטיאנו רונאלדו למנצ'סטר סיטי עומד לקרות למרות שפפ גווארדיולה ושאר חברי הצוות המקצועי לא מעוניינים בכך? בעולם הכדורגל מנסים לדלות מידע על המו"מ בין יובנטוס לבין אלופת אנגליה, שעדיין נמצא בשלבים ראשוניים.

לפי "האתלטיק", רונאלדו עדיין לא ביקש באופן רשמי מיובנטוס לעזוב את הקבוצה, וגם לא קיבל הצעות של ממש. הגברת הזקנה תדרוש בין 25 ל-30 מיליון יורו תמורתו, סכום שאמור למנוע ממנה הפסדים כספיים שקשורים לערך הנלווה של הכוכב הפורטוגלי בכל מה שקשור לספונסרים ומרצ'נדייז.

סיטי אמנם לא מעוניינת לשלם דמי העברה, אבל לפי כתב "האתלטיק" סם לי, "רונאלדו רוצה להגיע לסיטי וז'ורז'ה מנדש רוצה לסגור את העסקה", וגם מנצ'סטר סיטי מבינה שהעסקה "מסובכת אבל אפשרית". סיטי הציעה לרונאלדו חוזה לשנתיים עם שכר של 14-15 מיליון יורו בעונה, מחצית מהסכום שאמור היה להרוויח ביובנטוס, אבל הוא מוכן להתפשר.

כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס
כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס | רויטרס
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי
0 מ-6 עוד לא היה לו. פפ גווארדיולה | רויטרס

כך או כך, יש מי שמשוכנע שרונאלדו הוא לא יותר מכלי משחק במלחמת האגו שמתנהלת מתחת לפני השטח בין קטאר לאיחוד האמירויות. יו"ר סיטי האמירתי חאלדון אל מובארק נחוש לקבל הוקרה עולמית כפי שמקבלים הקטארים בפ.ס.ז' אחרי החתמת ליאו מסי והרכש המאסיבי שעשו בקיץ, ולכן מוכן להחתים את רונאלדו גם אם זה לא עונה בקנה אחד עם הרצונות של פפ גווארדיולה, של המנכ"ל פראן סוריאנו ושל המנהל הספורטיבי צ'יקי בגירסטיין.

"אם כריסטיאנו רונאלדו יגיע לסיטי, זו התחלת הסוף של פפ גווארדיולה במועדון", כתב העיתונאי האיטלקי טנקרדי פלמיירי. "אין שום סיכוי שגווארדיולה, סוריאנו ובגירסטיין רוצים את רונאלדו. זה מהלך שכל כולו הנחתה מלמעלה של חאלדון אל מובארק, בניסיון להתחרות עם קטאר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי