תומר שלום בדרך ל-WWE? "בקרוב יהיו חדשות טובות"

תומר שלום
תומר שלום | אלבום פרטי

הפריחה של המתאבק הישראלי תוביל אותו לארגון היוקרתי? שלום, שערך קרב ב-RAW, השאיר רושם חיובי. מחר (ראשון) יגשים חלום כשיתמודד מול דן סאברן, אגדת ה-UFC. וגם: מסר לצעירים. ראיון מיוחד

(גודל טקסט)
‏ביום ראשון בלילה המתאבק הישראלי, תומר שלום, יגשים חלום כשיכנס לזירה מול כוכב היאבקות מקצוענית, אגדת אומניות הלחימה וחבר היכל התהילה של UFC, דן סאברן, באירוע של ארגון Pow Pride Of Wrestling. זהו כבוד גדול עבור "הכוכב של דוד", אך את החלום האמיתי שלום השיג בחודש שעבר, כשערך קרב בכורה ב-WWE מול 18 אלף אוהדים בתכנית הדגל של הארגון RAW (בלילה בין שני לשלישי, 3:00, ספורט1), זכה לעידוד מאסיבי מהקהל והשאיר רושם מאוד חיובי על ראשי ארגון ההיאבקות הפופולרי בעולם.


שלום (29, 1.85 מ') מתגורר בשבע השנים האחרונות בטורנטו שבקנדה, והפך לאחד המתאבקים המוכרים בארגוני ההיאבקות במדינה מצפון אמריקה. דרכו של המתאבק הישראלי אל הזירה הגדולה החלה עם חלום קטן מגיל צעיר: "התחלתי לראות היאבקות בגיל נורא מוקדם. אחד הזיכרונות הראשונים שלי מהילדות שהדלקתי טלוויזיה בבית הוריי בחולון, וראיתי את האלק הוגאן על המסך. מאותו הרגע ידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות".


תומר שלום. החזיק באינספור תארים (אלבום פרטי)
תומר שלום. זכה בהרבה תארים (אלבום פרטי)


"הכוכב של דוד" החל להתאמן אחרי שחרורו מהצבא והתאבק במספר ארגונים בישראל, אך מבחינתו המטרה הייתה ברורה: "רציתי להגיע למקומות הכי גדולים שאפשר וידעתי שבארץ זה יהיה ממש קשה. באותה תקופה עבדתי בשיפוץ כבישים בבוקר ובלילה כדי לחסוך כסף למסע הגדול בקנדה ומקסיקו, שם סצנות ההיאבקות מאוד פופולריות". 



המתאבק הישראלי, השתקע באונטריו (מדינה בקנדה), התפתח מאוד ביכולותיו בזירה ועל המיקרופון כשהצטרף לאחד מבתי ספר להיאבקות הנחשבים במדינה מצפון אמריקה: "אני מתאמן באקדמיית ההיאבקות BATTLE ARTS JAPAN תחת שמות ענקיים כמו סאנטינו מארלה, רוב פואגו והמאמן הראשי יוקי אישיקאווה הידוע, שמקנים לי את כל הכלים להגיע למקומות הכי נחשבים שיש. הרבה מאוד שמות גדולים יצאו מהארגונים בהם אני מתאבק והגיעו לארגונים מוכרים. צברתי בקנדה המון חוויות שאנצור בלבי לכל החיים. התמודדתי בזירה מול לא מעט מתאבקים שבזמנו ראיתי בטלוויזיה כמו: X-PAC, ג'ייק 'דה סנייק' רוברטס, ג'ים דאגן, ויסרה. כמו כן, הייתי האלוף של מספר ארגונים שונים במקביל -. GCW, Synergy Hog Cross Fire, VCW, CWA, זהו הישג שלא הרבה מתאבקים הצליחו להגיע אליו".



תומר שלום נגד ג'ייק
תומר שלום נגד ג'ייק "דה סנייק" רוברטס (צילום: אלבום פרטי)


החלום של כל מתאבק מקצועני הוא להגיע בסופו של דבר ל-WWE, ותומר שלום חושף שהוא נמצא תחת הראדר של הארגון כבר זמן מה: "לפני שנה קיבלתי טלפון מאחד הנציגים של WWE, שהם יודעים מי אני והם מזמינים אותי לעשות מבחנים במתחם האימונים של הארגון בפלורידה. בגלל בעיות ויזה לא יכולתי להגיע למבחנים. למרות זאת, הם הזמינו אותי לעבוד איתם ויצא לי לקחת חלק ב-NXT (ליגת הפיתוח) ובאחד מארבעת אירועי הגרנד סלאם של הארגון – Survivor Series, שזה כבר היה חלום שהתגשם".


ב-7 באוגוסט שלום הגשים את חלומו כשערך קרב ב-WWE מול המתאבק העולה ג'ייסון ג'ורדן. המתאבק הישראלי מספר את השתלשלות האירועים שהובילה אותו להופיע ב"אייר קנדה סנטר" עם מגן דוד על גבו: "לפני מספר שבועות קיבלתי טלפון נוסף מנציגי WWE, רק שהפעם הם אמרו לי שהם רוצים שאעשה קרב בתכנית הדגל של הארגון RAW. התרגשתי מאוד שהם הודיעו לי על כך, זה מה שחלמתי עליו מגיל קטן. לצאת בין הווילונות ולהופיע מול 18 אלף צופים זו הייתה חוויה עוצרת נשימה. כל הקהל עודד והריע לי, שזו אחת הפעם הבודדות בהיסטוריה של WWE שזה קורה למתאבק ללא חוזה".





"הכוכב של דוד", מספר. "כשחזרתי מהקרב אל מאחורי הקלעים הם היו מרוצים ממני ואהבו את העבודה שלי. אני לא יכול לספר יותר מדי פרטים כי זה עדיין דיסקרטי, אבל אם הכל יהיה כמו שצריך, אז בקרוב מאוד יהיו חדשות טובות וגאווה גדולה לישראל".


כאמור, שלום יתאבק ביום ראשון מול עוד אגדת זירה, אך אינו שוכח מהיכן הגיע ושולח מסר למתאבקי העתיד של ישראל: "אמנם הענף בארץ מאוד קטן, אבל הפוטנציאל הוא עצום. ישנם מתאבקים מוכשרים כמו קן קרביס, מקס האבוק ועוד מספר מתאבקים שהעתיד לפניהם. חבל שאין להם הרבה הזדמנויות להופיע, אבל הם בדרך הנכונה. בסופו של דבר לכל אחד יש חלום. לא משנה כמה יצחקו עליך, לא יאמינו בך ולא יפרגנו, בעזרת עבודה קשה והמון אמונה עצמית הכל אפשרי. ביום ראשון אני מגשים עוד חלום, כשאכנס לזירה באירוע של ארגון ההיאבקות PPOW לזכרו של סמית' הארט (אחיו הגדול של ברט הארט) נגד אלוף UFC לשעבר, דן סאברן".


תומר שלום. יתאבק נגד אגדה (צילום: PPOW)
תומר שלום. יתאבק נגד אגדה (צילום: PPOW)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי