באשדוד דורשים לפסול את ריינשרייבר. אבו זייד מועמד

חסן אבו זייד
חסן אבו זייד | אודי ציטיאט

במועדון זועמים על החלטת השופט להרחיק את ניר ברדע ב-4:1 לבית"ר ירושלים: "לא יקרה כלום אם הוא יירד ללאומית לשבוע". קשר מכבי אחי נצרת ובלם הפועל פ"ת ירין חסן מועמדים

(גודל טקסט)

 אחרי טעות השיפוט במשחק ההפסד 4:1 לבית"ר ירושלים במחזור האחרון, הנהלת מ.ס ביקשה מאיגוד השופטים לפסול את השופט רועי ריינשרייבר מלשפוט במשחקיה.

במועדון כועסים גם מפני שלטענתם איתי שכטר היה בנבדל, וגם בשל כך שנגיעת היד לא הייתה מכוונת – וגם אם כן היא לא מנעה שער ודאי ולא הייתה מצריכה הרחיקה. גורם בקבוצה אמר כי "הדרישה לפסול את ריינשרייבר הגיעה לא רק בגלל הופעתו במשחק האחרון, אלא בשל כך שהוא מגלה יכולת חלשה מתחילת העונה ולא יקרה כלום אם הוא יירד לשפוט בלאומית לשבוע אחד".

בנושא אחר, קשר מכבי אחי נצרת חסן אבו זייד ובלם הפועל פ"ת ירין חסן מועמדים להצטרף לקבוצה. חסן מכיר את עטר עוד מהימים המשותפים של השניים במכבי נתניה, כששיתפו פעולה בעונת 2015/16, עונת הירידה.

באשדוד לא פוסלים צירופו של זר נוסף שכן בסגל הקבוצה כעת ישנם חמישה זרים. בעונה שעברה בחרו באשדוד לצרף חמישה זרים ועוד זר צעיר בדמותו של גיאורגי בטייב, אז בן 19, אולם מדיניות זו עשויה להשתנות.


שחקני אשדוד מול בית"ר. לולא האדום הכל היה משתנה? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי