צפו בתקציר: 0:2 משכנע לצ'לסי על אברטון

צ'לסי
צ'לסי | Gettimages

אלברו מוראטה בישל לססק פברגאס וכבש בעצמו כשהוא משיג לא רק שלוש נקודות יקרות לקבוצתו, אלא שיא פרמייר-ליג אישי. החבורה של וויין רוני, שעלתה בהרכב חסר, ספגה הפסד ראשון

(גודל טקסט)

צ'לסי גברה הערב (ראשון) 0:2 על אברטון בסטמפורד ברידג' והשלימה שש נקודות בשני המחזורים האחרונים על קבוצות טופ פלייט (עשירייה ראשונה) לאחר שניצחה במחזור הקודם 1:2 את טוטנהאם בוומבלי. אז אם מישו חשב על משבר אחרי ה-3:2 במחזור הפתיחה בבית מול ברנלי, שיחשוב שוב.

אנטוניו קונטה שקיטר על נושא הרכש כל הקיץ עדיין לא החתים עוד שחקן נוצץ לסגל של הבלוז, אבל לפחות יכול להתנחם בהשתלבות המהירה של אלברו מוראטה שכן הגיע לסטמפורד ברידג'. בשני משחקי הבכורה שלו בבית סיים הספרדי, שעבר מריאל מדריד תמורת כ-80 מיליון יורו, עם שער ובישול. שיא פרמייר-ליג אישי.

הטופיס עלו בהרכב מאוד חסר אבל עדיין מהרכב שכולל את גילפי סיגורדסון, הרכש החדש מסוונזי, סנדרו וכמובן וויין רוני ובתוספת העלאת הציפיות של המועדון העונה (לנסות להגיע לליגת האלופות) לא יכול שישמשו תפאורה למשחק במשך יותר משני שלישיו. לשתי הקבוצות לא צפויות למשחקים קלים אחרי הפגרה: אברטון תארח את טוטנהאם, צ'לסי אצל לסטר.

הרכבים
צ'לסי: טיבו קורטואה, ויקטור מוזס (אנדראס כירסטיאנסן 89), ססאר אספליקווטה, רודיגר, דויד לואיז, מרקו אלונסו, ססק פברגאס, אנגולו קנטה, וויליאן , פדרו (טימו באקיוקו 75), אלברו מוראטה (מיטשי בטשוואי 79).

אברטון: ג'ורדן פיקפורד, מייסון הולגייט, מייקל קין, פיל ג'אגיילקה, אשלי וויליאמס, לייטון ביינס, אידריסה גואייה, טום דייויס (מוחמד בשיץ' 46), גילפי סיגודרסון, סנדרו, וויין רוני. 

אוהדי צ'לסי מתכוננים לחגיגה בסטמפורד ברדיג' (gettyimages)
אוהדי צ'לסי מתכוננים לחגיגה בסטמפורד ברדיג' (gettyimages)

מהלך משחק
דקה 9: פריצה טובה של וויליאן, שמצא את מוראטה ברחבה והספרדי יישר את הכדור לפדרו, שבמקום לבעוט בנגיעה הקפיץ לעצמו את הכדור ובעט מספרת לשמיים.

דקה 27, 0:1 לצ'לסי: פברגאס התנהל עם הכדור באגף ימין, מסר אל מוראטה ברחבה. החלוץ ניסה להחזיר לחברו הספרדי, הכדור נחסם ומוראטה הוריד בראש אל הקשר שבעט שטוח ומדויק לפינה השמאלית של פיקפורד.

ססק פברגאס. העלה את צ'לסי ליתרון מוצדק (gettyimages)
ססק פברגאס. העלה את צ'לסי ליתרון מוצדק ( gettyimages)

דקה 40, צ'לסי עולה ל-0:2: אספילקווטה הגביה בצורה פנטסטית מימין למוראטה, והחלוץ נגח באלגנטיות לרשת. שיא פרמייר-ליג לספרדי: משחק בית שני ברציפות שהוא כובש ומבשל.

דקה 49 – פדרו שאוהב לכבוש נגד אברטון מאז הגיע לפרמייר-ליג הגיע להזדמנות מצוינת אבל בעט לחוץ.

דקה 51 – רוני הכניס כדור עומק נהדר לסנדרו, אבל אקס בארסה ומלאגה, בעט חלש ולא מדויק ממצב טוב וההזדמנות הלכה


וויליאן. צ'לסי יצאה מהמשבר (Getty)


דקה 59
– בסיץ' המחליף סידר מצב לרוני אבל החלוץ הוותיק התמהמה והבלוז הרחיקו.


דקה 74
 – השליטה עברה לצ'לסי אבל פדרו החמיץ וקונטה שלח אותו לספסל. באקיוקו עלה במקומו.

דקה 79 – וויליאן ובטשוואי ניהלו דאבל פאס שנגמר בבעיטה של החלוץ המחליף לגופו של ג'אגיילקה.


קונטה. צריך חיזוק או לא? (Getty)


דקה 87
– בעיטה אדירה של אידריסה גאייה למסגרת סחטה הצלה גדולה מקורטואה, וסיגורדסון לא עשה כלום מהקרן.


ווסט ברומיץ' – סטוק 1:1

סיפור המשחק היה פיטר קראוץ'. החלוץ הוותיק של הפוטרס נכנס כמחליף וכבש את שער השוויון בנגיחה בדקה ה-77 – מספר 55 בראש לאגדה בת ה-36, יותר מכל נוגח אחר בפרמייר-ליג. ברום שהגיעה למשחק עם שש משש ובלי שער חובה עלתה ליתרון מנגיחה של ג'יי רודריגז, הרכש מסאות'המפטון, בדקה ה-61.


קראוץ'. שחקן לתפקידים מיוחדים (Getty)

ואז הגיע הרגע שאוהדי סטוק ציפו לו. חלוץ נבחרת אנגליה וליברפול לשעבר נכנס מיד לאחר שער החובה וכעבור רבע שעה ניצל התנגשות בין פוסטר לבלם המצרי חיג'אזי, ואת הכדור שניתז אליו נגח פנימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי