דיווח: ברצלונה וליברפול הגיעו לסיכום, 120 מיליון יורו ישולמו על קוטיניו

קוטיניו
קוטיניו | AFP

מחליף לניימאר? ב-ESPN בברזיל דווח שהמועדונים סיכמו ו-120 מיליון ליש"ט יועברו למייטירדס. קוטיניו ביקש קודם לכן לעזוב את ליברפול. במקביל, דמבלה רמז באינסטגרם על מעבר

(גודל טקסט)
ברצלונה מעלה הילוך בכל הקשור לעסקת קוטיניו. "מונדו דפורטיבו" טוען הבוקר (שלישי) שנשיא המועדון ג'וזפ מריה ברתומאו לקח פיקוד על המגעים מול ליברפול בניסיון לסיים את העסקה כבר בימים הקרובים כדי להציג את השחקן עד סוף השבוע, ומספר שעות לאחר מכן הצטרפה לדיווחים גם רשת ESPN.


ב-ESPN ברזיל התפרסם כי קוטיניו שוחח עם יורגן קלופ והודיע על רצונו לעזוב – וכי אם לא תתקבל הצעה שתשרת גם את ליברפול, הוא ייאלץ לפנות בבקשה רשמית להיכנס לרשימת ההעברות. במקביל דווחה הרשת שהושגה הסכמה וברצלונה תשלם 120 מיליון ליש"ט עבור הקשר הברזילאי הנהדר.


עד כה ניהל את המגעים ראול סלנהי, אבל בעקבות ההתמהמהות החליט ברתומאו להיכנס לתמונה במטרה להשכיח את המכירה של ניימאר לפאריס סן ז'רמן ולמצוא מחליף ברמה עולמית כמה שיותר מהר. בספרד טוענים שמשלחת המועדון בראשות המנכ"ל אוסקר גראו הגיעה לאנגליה ומנהלת כבר מגעים עם אנשי הקבוצה האנגלית.





פליפה קוטיניו. מלחמת גרסאות בנוגע לעתידו (gettyimages)
פליפה קוטיניו. מלחמת גרסאות בנוגע לעתידו (gettyimages)


רכש נוסף שעל הפרק מבחינת ברצלונה, עוסמאן דמבלה הצרפתי של בורוסיה דורטמונד, רמז או שלא על מעבר אפשרי. החלוץ הנהדר שתג המחיר שלו ינוע סביב 100 מיליון יורו על פי דיווחים, הסיר מחשבון האינסטגרם שלו את השם של בורוסיה דורטמונד, אולי משהו באמת מתבשל בין המועדונים אחרי שדווח שהתנאים האישיים של השחקן כבר סוכמו. בעקבות הסרת המועדון הגרמני מהפרופיל, מאות אוהדים הגיבו: "ברוך הבא לברצלונה".


Dembélé ya no es del Borussia Dortmund en Instagram https://t.co/R9OcTuvjRJpic.twitter.com/tCDFh5B7bk

— Diario SPORT (@sport) August 8, 2017

במקביל, בספרד טוענים שתומא למאר ממונאקו עדיין נמצא על הפרק, אך הוא בעדיפות נמוכה כי ראשי המועדון הקטאלוני יודעים שדרוש רכש משמעותי כדי להרגיע את האוהדים המאוכזבים. בנוסף, באיטליה טוענים שהקבוצה פתחה במגעים עם רוברטו סוריאנו מוויאריאל.


ג'יימי קארגר בלם הקבוצה בעבר ופרשן בהווה, הביע את דעתו על האפשרות שקוטיניו יעזוב: "ליברפול לא יכולה למכור אותו בחלון ההעברות הנוכחי כי הוא היה רע מאוד לקבוצה. הם רצו את וירג'יל ואן דייק שלא הגיע ואת נבי קייטה וגם הוא לא הגיע. למכור את קוטיניו ישדר מסר שהקבוצה לא רוצה להגיע להישגים. ליברפול חייבת להחזיק את קוטיניו לפחות עוד שנה. אין לי ספק שהוא רוצה לעזוב, כי מי לא ירצה ללבוש את החולצה של ברצלונה? זה טבעי ובסדר, אבל זה לא יכול לקרות כעת. הייתי רוצה לראות אותו נשאר, אבל אני לא בטוח שזה יקרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי