ממתינים לגולדהאר: מכבי חיפה דורשת 1.3 מיליון יורו על עטר

אלירן עטר
אלירן עטר | צילום: ערן לוף

ההצעה האחרונה של מכבי תל אביב נדחתה, הירוקים הבהירו מהו המחיר הנדרש וטענו שאחרת החלוץ יישאר. כעת ההחלטה בידיו של בעלי הצהובים

(גודל טקסט)

האם אלירן עטר יחתום עד הלילה במכבי תל אביב וישוב לקדנציה שנייה בקריית שלום? בשלב זה המו"מ בין מכבי תל אביב למכבי חיפה נמשך ונראה כי התפתחויות צפויות רק לקראת הדד-ליין לרישום שחקנים לפלייאוף הליגה האירופית, הלילה ב-01:00 (בין שני לשלישי).

במכבי תל אביב אמנם מבהירים שגם אם העסקה תושלם רק במהלך השבוע, משמע אחרי תום מועד הרישום, אין בכך סיבה מבחינתם לבטל את העסקה – אולם הירוקים הם שמעוניינים לחתוך את זה לכאן או לכאן כדי לדעת אם לבנות על אלירן עטר העונה, כך שמבחינתם העסקה חייבת להתבצע עוד היום, אחרת לא תצא לפועל כלל.

 


בשיחה האחרונה בין ראשי המועדונים, עודכן מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד על כך שהדרישה היא ל-1.3 מיליון יורו, מבלי שיועברו שחקנים או בונוסים אלו או אחרים, בעוד הצעתם האחרונה של הצהובים הייתה בקירוב למיליון יורו. כעת ההמתנה היא לבעלי המועדון, מיץ' גולדהאר, שצריך להחליט אם הוא מוכן להשקיע ברכישת החלוץ 1.3 מיליון יורו, בנוסף לשכר שינוע סביב 400 אלף יורו.



אלירן עטר. ממתין להחלטתו של מיץ' גולדהאר בשלב זה (ערן לוף)


כידוע כבר הבוקר נפגש מנספורד עם יעקב שחר בבית הנשיא בטקס "מגן הכבוד", השניים שוחחו למספר דקות ובעלי הירוקים הבהיר כי מבחינתו אין אולטימטום וכי אנשיו יטפלו במו"מ. דרישת מכבי חיפה לקבל את אבי ריקן בתמורה נתקלה בסירוב, ואילו שלומי אזולאי שהוצע על ידי ג'ורדי קרויף לא נמצא בתוכניות של גיא לוזון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי