בואצ'י החמיץ פנדל וכבש, 1:1 בין בית"ר ירושלים למכבי נתניה

שוב כבש והדליק את טדי. בואצ'י | ברני ארדוב

עומרי גנדלמן (21) כבש ראשון לנתניה, שחיפשה ניצחון חוץ ראשון על בית"ר מאז אפריל 2013. אלא שבואצ'י (78) כיפר על החמצת פנדל וגם התנצל בפני הקהל בטדי

(גודל טקסט)

אחרי החגיגה בדרבי מול הפועל ירושלים, בית"ר ירושלים קיוותה הערב (ראשון) לעשות דבר נדיר ולהשיג שני ניצחונות רצופים. אלא שלמרות שהיא חזרה מפיגור היא סיימה רק ב-1:1 ביתי נגד מכבי נתניה, שלא ניצחה את יריבתה בחוץ מאז אפריל 2013. נתניה, שעדיין לא ניצחה העונה, נראתה טוב והייתה עדיפה במחצית הראשונה. היא גם באה על שכרה עם שער של עומרי גנדלמן אחרי מהלך קבוצתי יפה (21). אלא שמי שהכריע את גורל המשחק הזה היה ריצ'מונד בואצ'י. חלוץ הרכש הגנאי החמיץ פנדל לפני ההפסקה, אבל כיפר על כך עם השוויון בדקה ה-ֽ78 ולא שכח להתנצל בפני האוהדים על ההחמצה מהנקודה הלבנה.

עומרי גנדלמן חוגג מכבי נתניה
חגיגה בטדי. עומרי גנדלמן | ברני ארדוב

נתניה הייתה ראויה להוביל בתוצאה גבוהה יותר במחצית הראשונה, אך שילמה על ההחמצות והיכולת הנרפית שלה במחצית השנייה. למרות התוצאה הלא רעה בטדי, הקבוצה של ריימונד אטפלד סופרת משחק שלישי מפתיחת העונה ללא ניצחון. ובית"ר? היא עדיין מנסה להסתגל למציאות החדשה – ללא חוגג ועם קהל שעדיין מנסה להתחבר לקבוצה שלו.

הרכב בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, רועי הרמן, דור חוג'ה, אופיר קריאף, מקס גרצ'קין, תמיר עדי, עומר לקאו, מרקו ינקוביץ', אדווין ג'סי, ריצ'מונד בואצ'י, ניב זריהן.

הרכב מכבי נתניה: דני עמוס, שי קונסטנטין, אלמוג כהן, רז שלמה, זלאטן שחוביץ', איאהב אבו אלשיך, עומרי גנדלמן, בוריס אנו, עדן קארצב, יניב מזרחי, איגור זלאטנוביץ'.

עוד באותו נושא: בית"ר ירושלים, מכבי נתניה