פוצצו המגעים בין אברם גרנט ללבסקי סופיה, רוסי מונה למאמן

אברם גרנט
אברם גרנט | AFP

בבולגריה טוענים שהמאמן הישראלי שכבר סיכם ביקש לשנות את התנאים ברגע האחרון, מה שגרם לקבוצה להחתים את האיטלקי שעלותו נמוכה יותר

(גודל טקסט)

אברהם גרנט לא יאמן את לבסקי סופיה. המאמן הישראלי, ששהה השבוע בסופיה וסיכם את תנאיו בתום מרתון פגישות עם ראשי המועדון, היה אמור להגיע בתחילת השבוע ולחתום, אך העסקה התפוצצה ובלבסקי מיהרו לסגור עם האיטלקי דליו רוסי, שעלותו זולה יותר. רוסי מונה רשמית למחליפו של ניקולאי מיטוב שפוטר ובבולגריה התעוררה סערה.

לטענת מקורבים לעסקה, גרנט שינה תנאים שסוכמו, מה שעורר את את זעמו של הנשיא ספאס רוסב. ראוי להדגיש שרוסי שקיבל את התפקיד נחת בבולגריה יממה לאחר גרנט, נפגש עם רוסב וביקש סכום נמוך משמעותית. עוד טוענים בבולגריה שרוסב זעם על המנכ"לית דיאנה איבנובה על כך ששוחחה עם ספורט1 ואישרה שתנאיו של גרנט סוכמו ואיים להעבירה לתפקיד אחר.

גרנט היה אמור להיות המאמן עם המשכורת הגבוהה בתולדות הכדורגל הבולגרי, עם שכר שיכול להגיע למיליון יורו לעונה כולל בונוסים שונים. אך כאמור, בתום ישיבת הנהלה קריטית הוחלט שרוסי בן ה-57 הוא זה שיאמן את הקבוצה. האיטלקי שהדריך בעבר את לאציו לא אימן מאז פוטר מבולוניה באוקטובר 2015.

כעת, ימתין גרנט בן ה-62, שסיים בפברואר חוזה בן שנתיים וחצי בנבחרת גאנה, להצעה חדשה ממקום אחר.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי