מלך התסרוקות: מאור בוזגלו החליף ספר וטיפח את המוהק

התספורת החדשה של מאור בוזגלו
התספורת החדשה של מאור בוזגלו | צילום: אינסטגרם

עד שיחתום בקבוצה חדשה לעונה הבאה, חזרה משפחת בוזגלו למרכז ו-MB11 מצא איש מקצוע חדש שיידאג לתספורות המטורפות שלו. התמונות בפנים

(גודל טקסט)
 עד שיעקב בוזגלו יסגור לבנו הכוכב מאור את החוזה לעונה הבאה או בצהוב או בירוק, הקשר הפצוע עסוק בשיקום האינטנסיבי שלו ובחיים החדשים-ישנים במרכז. מאור מעדכן את 76 אלף העוקבים שלו ברשת מידי יום בתהליך השיקום הקשה שעובר והיום (רביעי) ציין כי מדובר ביום מספר 78, כשבעזרת עבודה רבה והשקעה הוא צפוי לשוב למגרשים באזור חודש אוקטובר לכל המאוחר. 

התספורת של בוזגלו
התספורת החדשה של בוזגלו. צילום: אינסטגרם



ובינתיים בחולוניה, העיר שהחליפה את להבים וחזרה להיות הבית של מאור, מירן, מיילי וריי והתאומים שבדרך, MB11 גם מצא תחליף לספר האגדי שלו שאחראי על כל התספורות המשוגעות שראיתם בעונה החולפת. הזוכה המאושר לסדר את הפדחת של הקשר המוכשר הוא דניאל שול, מעצב שיער שיושב במרכז חולון וטיפח מחדש לבוזגלו את תספורת המוהק הבלונדינית המפורסמת. אנחנו כבר סקרנים לדעת איזו תספורת מיוחדת הוא מתכנן לקראת חתימת החוזה/החזרה למגרשים. בטוחים שעוד יפתיע.




תתחדש
תספורת נוספת לכבוד החזרה למגרשים? צילום: אינסטגרם

 

מאור ומירן מצפים ללידת התאומים שאת מינם אנחנו עדיין לא יודעים ולכן נצטרך להמתין לפחות עוד חודש בסבלנות. החזרה לעיר הולדתם היא וודאי מלווה בהרבה שמחה בקרב המשפחה ואחרי שאמרנו לאחיו הצעיר אלמוג הרבה מזל טוב אתמול להולדת בתו השנייה, כעת הזמן לברך את אחיה הצעיר של מירן, ברוך נימני שחוגג היום יום הולדת וזכה לברכות חמות מאחותו וגיסו. שיהיה במזל! 




הברכה של מירןהברכה המרגשת של מירן. צילום: אינסטגרם




מאור מפרגןגם מאור מפרגן לברוך נימני. צילום: אינסטגרם
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי