רק רשת: התכנית הסודית של ניימאר, החוזה של CR7

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | טוויטר

הכוכב הפורטוגלי ישתף פעולה עם חברת הפיננסים הענקית, בת זוגו אישרה שהיא בהריון. וגם: החולצה של טוטי שוגרה לחלל, תורג'מן וחבשי הגיעו לרוסיה והמהלך המפתיע שתכנן ניימאר למסי וסוארס

(גודל טקסט)
22:30: דני קרופורד פרש
שופט ה-NBA הוותיק דני קרופורד הודיע לפני זמן קצר על פרישה משיפוט לאחר 31 שנים. דני הוא אביו של אקס בני הרצליה דרו קרופורד.



18:25: הפועל רעננה עם הפנינג מיוחד
הפועל רעננה נערכת לקראת העונה החדשה, והזמינה את קהל אוהדיה לחגיגה באחת הנקודות המרכזיות בעיר, קניון רננים, שם יוכלו האוהדים לפגוש בין השאר את הרכש הנוצץ ג'ורדן פושה.

pic.twitter.com/wfD5zfouuV

— FC Hapoel-Ra'anana (@HapoelRaananaFC) August 2, 2017

16:40: הרשת כבר גועשת לאחר הודעתה של ברצלונה
הקטאלונים אישרו רשמית שניימאר ביקש לעזוב, נראה שעד סוף השבוע הוא כבר יוצג כרכש היקר אי פעם בפאריס סן ז'רמן, וברשת החלו לחגוג על עזיבתו המפתיעה תמורת 222 מיליון יורו. סרטון שלא כדאי לכם להחמיץ

Barcelona weren't ready for PSG's plan B… #Neymarpic.twitter.com/IfFIrWBDru

— JOE.co.uk (@JOE_co_uk) August 2, 2017

15:26: החולצה של טוטי שוגרה לחלל

רומא הודיעה שחולצה מס' 10 עם השם פרנצ'סקו טוטי שוגרה הלילה (בין שלישי לרביעי) לחלל מבסיס החלל בגיאנה הצרפתית.


Lancio numero 10 di Vega Maglia numero 10 del capitano #francescototti#Avio#Vega#Tottinellospazio#tottigol#VV10https://t.co/NsmsdqHVQ5

— Avio (@Avio_Group) August 2, 2017


15:18: רונאלדו חתם על הסכם חסות עם חברת אקסנס
יומיים אחרי שחתמה הסכם חסות עם ריאל מדריד, חברת אקסנס העוסקת בסחר במט"ח הודיעה על שיתוף פעולה עם כוכב הבלאנקוס כריסטיאנו רונאלדו.


"כבוד עבורי להיות שותף עם חברה בינלאומית שלא רק מציעה לעולם את איכות השירותים הגבוהה ביותר, אלא גם מטפחת תרבות חברתית. זה תואם את הרצון שלי של להיות הכי טוב שאני יכול להיות על מגרש הכדורגל ולתת בחזרה לקהילה בכל הזדמנות שאני מקבל".


כריסטיאנו רונאלדו. הסכם חסות (טוויטר)

כריסטיאנו רונאלדו. הסכם חסות (טוויטר)


13:38: לוקאקו מרגיש לבד במנצ'סטר יונייטד
חלוץ הרכש של השדים האדומים, רומלו לוקאקו שהגיע מאברטון עבור 75 מיליון ליש"ט, נחשב לחברו הטוב ביותר בקבוצה של פול פוגבה – אבל האם כעת יגנוב לו את הפוקוס נמניה מאטיץ'? הבלגי התבדח באינסטגרם כשהעלה סרטון של מאטיץ' יושב באוטובוס לצדו של פוגבה וכתב "מאטיץ' הגיע והוא (פוגבה) עזב אותי"

Lukaku: "Matic came and he left me." #mufcpic.twitter.com/zFkN65yURT

— United Xtra (@utdxtra) August 2, 2017

12:20: ג'ורג'ינה רודריגס אישרה שהיא בהריון
חברתו בת ה-23 של כריסטיאנו רונאלדו נושאת את ילדו הרביעי, כך היא אישרה כעת בראיון ל"הולה", אחרי שגם הפורטוגלי אישר זאת לפני מספר שבועות. לאחרונה נולדו ל-CR7 תאומים מאם פונדקאית בארה"ב, אווה ומתאו שמם, וכמובן שילדו הראשון הוא כריסטיאנו ג'וניור בן ה-7.


 

Georgina Rodríguez ha protagonizado su primer posado tras la confirmación de su embarazo. En un excepcional reportaje de moda, muy sofisticada y sugerente, que puedes ver en las páginas de la revista ¡HOLA! de esta semana, la mujer del momento dice: "Soy muy familiar y me encantan los niños". #georginarodriguez #embarazada #posado

A post shared by Revista ¡HOLA! (@holacom) on



11:25: הצגת השחקנים המיוחדת של מכבי ברמינגהאם

המאמן של קבוצת הכדורסל מכבי ברמינגהאם נשים בחר בדרך מיוחדת לגרום לחניכותיו להשתחרר לפני משחקים. צפו ותיווכחו


#Maccabi Birmingham girls basketball team KILLIN' it! pic.twitter.com/ayDpVC0WYG

— D. Josh Grace (@DJoshGrace) August 2, 2017


10:30: בן תורג'מן ועאיד חבשי עושים את דרכם לסנט פטרסבורג

שני שחקני בני יהודה, המגן בן תורג'מן והבלם עאיד חבשי, עושים ברגעים אלו את דרכם לסנט פטרסבורג, שם יפגשו מחר (חמישי) את זניט המקומית בגומלין מוקדמות הליגה האירופית. הכתומים הגיעו כבר אתמול לרוסיה כזכור, וכפי שפורסם בלעדית בספורט1 השניים פספסו את טיסת ההמשך ונאלצו להישאר באיסטנבול קרוב ל-24 שעות נוספות.





10:00: החלה מכירת הכרטיסים למשחק הנבחרת הצעירה בעכו
הנבחרת הצעירה בכדורגל (עד גיל 21) תפתח את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה בסוף החודש מול אזרבייג'ן, ב-31.8 באצטדיון בעכו בשעה 19:00. כרטיסים למשחק של מרקו בלבול ושחקניו נמכרים החל מהיום במשרד הכרטיסים "לאן" עבור 20 שקלים בלבד (לפני עמלה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי