אמה רדוקאנו החליטה להיפרד ממאמנה: "הכל חדש לי"

תחלוף גם על פני האלופה האולימפית? רדוקאנו | GettyImages, TPN

הטניסאית בת ה-18 שזכתה באליפות ארצות הברית וקפצה מהמקום ה-150 בעולם ל-22, הסבירה מדוע פיצלה כוחות מאנדרו ריצ'רדסון: "לא ציפיתי לזה, זקוקה להכוונה ולסיוע"

(גודל טקסט)

אמה רדוקאנו הדהימה את העולם כולו כשלפני כשבועיים זכתה באליפות ארצות הברית הפתוחה והיא בת 18 בלבד, הראשונה בעידן הפתוח שעושה את דרכה כל הדרך מהמוקדמות ועד הזכייה בגרנד סלאם, אבל עם ההצלחה גם מגיעים השינויים הדרמטיים.

הטניסאית הבריטית – שדורגה 150 בעולם בתחילת החודש וזינקה עד המקום ה-22 בתחילת השבוע – החליטה להיפרד המאמן אנדרו ריצ'רדסון והיא בוחנת מספר מועמדים אפשריים, במטרה למנות מאמן בכיר שיסייע לה לעשות את קפיצת המדרגה הבאה בקריירה.

הטניסאית אמה רדוקאנו, גמר אליפות ארה"ב
הטניסאית אמה רדוקאנו, גמר אליפות ארה"ב | רויטרס

אמנם ריצ'רדסון החל לאמן את רדוקאנו רק השנה, אחרי טורניר ווימבלדון הנפלא בו פרצה הבריטית הצעירה, אבל הזכייה בתואר מייג'ור עשתה את שלה ורדוקאנו החליטה לשדרג את עצמה עוד יותר בצד המקצועי.

רדוקאנו הסבירה את השינוי כך: "אחרי טורניר ווימבלדון הייתי במקום ה-200 בעולם וחשבתי שריצ'רדסון יכול להיות המאמן המתאים עבורי, אבל לא חלמתי אפילו לזכות באליפות ארצות הברית. זה מטורף בעיני שאני במקום ה-22 בעולם. הכל כל כך חדש לי ואני זקוקה למאמן שידריך אותי וילווה אותי, אחד שכבר עבר דרך כזו".

רדוקאנו גם הוסיפה כי היא לא מתכוונת למנות מאמן עד סוף השנה, אולם ציינה כי היא מודעת לכך שדארן קייהיל, בעבר מאמנו של אגאסי, נפרד מסימונה האלפ ובימים אלו מחפש את האתגר הבא.