גארי קגלמאכר חושף: הסוכן שלי בודק הצעות מגרמניה ומבלגיה

גארי קגלמאכר
גארי קגלמאכר | דני מרון

השחקן טוען: "אם במכבי חיפה לא יבינו את החשיבות שלי, אשקול לעזוב. עכשיו זה בין הסוכן שלי למועדון". אם עטר יעבור למכבי תל אביב, הירוקים יאיצו את צירופו של מלמד

(גודל טקסט)

בדרך החוצה? גארי קגלמאכר אישר היום (שני) באחד האתרים הפופולריים בעולם שהוא עשוי לעזוב את מכבי חיפה. "אני יודע כי הסוכן שלי בודק הצעות מגרמניה ומבלגיה, אבל אני מנסה להרחיק את עצמי מן השמועות הללו. אני מרגיש טוב במכבי חיפה ומרגיש את האהבה של האוהדים. אם אמשיך ארצה לבצע את התפקידים שלי ולהעביר מניסיוני ומהאיכויות שלי לקבוצה. אם אבין שהקבוצה לא מבינה את החשיבות שלי, אחשוב לעזוב. זה עניין בין המועדון לסוכן שלי". 

במקביל, מכבי חיפה מתכוונת להאיץ את עסקת גיא מלמד אם אלירן עטר אכן יעבור למכבי תל אביב. המאמן גיא לוזון מחפש חלוץ נוסף ושחקן מכבי פתח תקווה נמצא גבוה ברשימות.

במועדון הביעו שביעות רצון מדקות רבות של הקבוצה בניצחון על בני סכנין בשבת בגביע הטוטו (1:4), אך מודעים לכך שהקבוצה עוד לא מוכנה לליגה ויש עוד הרבה עבודה. הירוקים מבינים כי המשחק הקרוב מול עירוני קריית שמונה בשבת הקרובה יהיה כבר מבחן משמעותי יותר. בנוסף לא מן הנמנע כי הסגל שהיה בשבת מול סכנין לא יהיה דומה לסגל במשחק מול הקבוצה של חיים סילבס, וזאת במטרה לבחון את כל 29 השחקנים עד לפתיחת הליגה.

אחד השחקנים שיתלבשו הוא הברזילאי קאיו. לוזון הסביר כי שחקן הרכש לא היה בסגל מול סכנין כיוון שלא עבר את ההכנה המלאה עם הקבוצה ולכן השתלבותו תהיה איטית יותר. בכל מקרה השחקן שכבר שותף בחלק ממשחקי האימון של הקבוצה יוכל להפגין את כשרונו מול האוהדים הירוקים.

גיא מלמד. על הכוונת (ערן לוף)
גיא מלמד. על הכוונת (ערן לוף)

שחקן נוסף שצפוי לקבל את הקרדיט הוא החלוץ שון וייסמן. השחקן הצעיר שפתח בשבת ואף היה בין המצטיינים במחנה האימונים ימשיך לקבל את הקרדיט. גארי קגלמאכר וגילי ורמוט, שהתאכזבו מכך שלא פתחו בשבת, נמצאים בתוכניות של הצוות המקצועי לקראת המשחקים הקרובים בגביע הטוטו. "לוזון העמיד רף גבוה ומבחינתו מי שטוב לאותו רגע ישחק. מי שלא נמצא בסגל או לא משותף צריך להבין שבאותו שלב הוא פשוט פחות טוב", אמרו במועדון. בצוות המקצועי ממשיכים בחיפושים אחרי קשר התקפי זר.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי