גיא לוזון: "גם לנו חסרו שחקנים וניצחנו. עטר? כרגע הוא כאן"

מכבי חיפה חוגגת
מכבי חיפה חוגגת | ערן לוף

מאמן מכבי חיפה נשאל אחרי ה-1:4 על עתידו של החלוץ, אלברמן הוסיף: "לא רוצים להיות קבוצה שנוטה למצבי רוח קיצוניים". ורמוט שעלה מהספסל וכבש מאוכזב מהפיחות במעמדו. בני סכנין: "נתלונן על שיפוט לא אחראי"

(גודל טקסט)
 מכבי חיפה פתחה את עונת 2017/8 ברגל ימין, עם 1:4 על בני בסכנין במחזור פתיחת העונה בגביע הטוטו, אבל במועדון לא ממהרים להתרגש מהתוצאה.


הירוקים מודעים לכך שמדובר רק במשחק הראשון של העונה, כשגם יריבתם עלתה בסגל חסר למדי ועם מאמנם החדש ז'אירו סבירסקי מכיוון שמרבית הקבוצה לא עברה בבקרה התקציבית, אבל המאמן גיא לוזון אמר על כך: "גם לנו חסרו שחקנים, לא רק לסכנין. כשמנצחים זה בגלל הרכב משני, כשמפסידים אז אנחנו לא בסדר. אנחנו צריכים לשמור על עקביות. זה טבעי שיהיו עליות וירידות כי זה משחק ראשון. כבשנו ארבעה שערים וצריך להמשיך קדימה".




מכבי חיפה אומנם ניצחה בבטחה את בני סכנין, אבל בכל מקרה היו מי שיצאו מהמשחק מאוכזבים. אחד כזה היה גילי ורמוט שנכנס כמחליף ואף כבש את השער הרביעי בפנדל, אך בחר לרדת מיידית לחדר ההלבשה וללא חגיגות מול הקהל הירוק. בסביבתו של השחקן סיפרו כי ורמוט התאכזב שלא פתח בהרכב, אך אינו מתכוון להתלונן על כך יתר על המידה או ליזום שיחה עם הצוות המקצועי. "גילי היה מאוכזב באותו רגע, אבל כבר ממחר יחזור להתאמן במלוא הכוח למשחק הבא" אמרו בסביבתו.



ורמוט. לא מתכוון לפעול בנושא (ערן לוף)


בעמדת הראיונות בסיום המשחק נשאל גיא לוזון נשאל אם זוהי שנת מבחן עבורו והשיב: "מי דשדש בשנים האחרונות? אתם מבולבלים. הייתי באנגליה ובבלגיה ואני מאחל את זה לכל מאמן. כל משחק הוא מבחן לכל ספורטאי".


על עתידו של אלירן עטר והסגל העמוק: "כרגע כל השחקנים כאן. אנחנו נצרף עוד ונהיה קבוצה טובה. כולם מתאמנים באווירה חיובית, גם מי שלא מתלבש. פעם זה יתלבש ופעם שחקן אחר, ככה זה בקבוצות טובות. ניקח את ההחלטות שלנו בסבלנות. אני יכול להבטיח שנעשה את המקסימום לנצח במשחק הבא".




גיא לוזון. "הייתי באנגליה ובבלגיה, אתם מבולבלים" (ערן לוף)


לאחר המאמן התייצב לעמדת הראיונות גם גל אלברמן, הרכש ממכבי תל אביב: "לפני המשחק מאוד התרגשתי כי זה היה שינוי דרסטי עבורי בשלב הזה של הקריירה, אבל אני שמח להיות פה. בכל הקבוצות בהן שיחקתי בעבר היה לי חיבור טוב עם המועדון, אני לא אחד שאוהב לדבר על עצמו אבל נותן את הכל בכל מקום שאני נמצא בו. אני מאוד מחויב לקבוצה והביאו אותי כדי לעזור לה להתקדם ולהשתפר ואני מקווה שזו התחלה של משהו טוב".


מה הוא רואה ממכבי חיפה הנוכחית
: "זה עוד מוקדם מאוד לדעת. ראינו קבוצה מאוד לא יציבה בשנים האחרונות שנוטה למצבי רוח בצורה קיצונית. בשלב הראשוני אנחנו רוצים לייצר משהו יציב, קבוצה שלא מתרגשת אחרי ניצחונות גדולים ולהיפך אחרי סדרה של תוצאות פחות טובות".



עטר ואלברמן. הירוקים רוצים יציבות (ערן לוף)


מנגד, בני סכנין זועמת על השופט אוראל גרינפלד שהרחיק את עלי עותמאן, העניק לירוקים שני פנדלים ומנגד הסתפק בכרטיס צהוב בלבד לעברו של אלירן עטר אחרי עבירה גסה. "שיפוט רעוע ובלתי אחראי נטף בתדירות מביכה הערב מפרי יצירתו של השופט אוראל גרינפלד אשר בחר לתמרן על חשבון סכנין את 'קשירותו' לשיפוט לאחר חזרתו מחופשה. סכנין תפנה לאיגוד השופטים ותלין על רמת שיפוט חד סתרית ובלתי אחראית", נמסר מהמועדון. ההודעה הובאה כלשונה.


חאלד חאליילה הגיב על חילופי המילים עם עטר: אנחנו שחקנים מקצוענים ומכבדים אחד את השני. אני לא אגיב על השופט שהוא ראה או לא ראה. אנחנו בסך הכל באים לשחק כדורגל ולהנות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי