סקובה קמארה ישולב מול מכבי פ"ת, קבסלה יושאל מאנדרלכט

דודו אברהם
דודו אברהם | דני מרון

שוער נבחרת גינאה, ששיחק במונדיאל עד גיל 20, נחת בארץ וייבחן במוצ"ש (19:45) בגביע הטוטו. החלוץ הבלגי-קונגלזי שהגיע למלאבס עבר בדיקות רפואיות ואמור להצטרף

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח במוצאי שבת (19:45) את מכבי פתח תקווה במחזור הפתיחה של גביע הטוטו כשהיא עדיין ממתינה להשלמות בסגל שלה לקראת פתיחת ליגת העל בעוד שלושה שבועות. גם לאחר החתמתו של אלי בבייב הסגל רחוק מלהיות מושלם וברעננה בעיקר ממתינים לשחקנים שעשויים להשתחרר ממכבי תל אביב ומכבי חיפה.

המאמן דודו אברהם יבחן במשחק מול המלאבסים את שוער נבחרת גינאה עד גיל 20 סקובה קמארה, שנחת בארץ היום (שישי) לפנות בוקר. באימון תרגל אברהם תרגל בין הקורות את אוהד צור ואת קמארה, כאשר הראשון יפתח במשחק ואילו הגיניאי ישולב במהלכו.

  • רעננה מנסה להנחית את סקובה קמארה

בכל מקרה החלטה לגבי קמארה, ששיחק במונדיאל עד 20 לפני כחודשיים יחד עם הבלם מוחמד עלי, תתקבל רק במהלך השבוע הקרוב. החלוץ ג'ורדן פושה התלונן על מיחושים בשריר הירך האחורי אבל הוא לא יחמיץ את המשחק מול מכבי פתח תקווה.

שחקן ברעננה אמר לקראת המשחק במוצאי שבת: "אנחנו  יוצאים לדרך חדשה עם צוות מקצועי חדש ולאחר מחנה האימונים. יצא לנו שהמבחן הראשון יהיה נגד קבוצה חזקה ואיכותית כמו מכבי פתח תקווה".


  קמארה. מהמונדיאל לרעננה? (טוויטר)

מנגד, מכבי פ"ת תגיע למשחק בסגל מלא, מלבד גיא מלמד שטרם ערך אימון העונה במלאבס ונראה שהוא בדרך למכבי חיפה. המאמן קובי רפואה יעלה בהרכב עמו פתח במרבית משחקי ההכנה עד כה. צחי גיגי,  שיהיה הקפטן השני העונה, יפתח בשער ובלמי הרכש תומאש סיבוק וז'והאן מרסיאל יפתחו במרכז ההגנה.

נתן קבסלה, חלוץ אנדרלכט, עבר הבוקר (שישי) בדיקות רפואיות ואם לא תהיינה הפתעות הוא צפוי להיות מושאל לפתח תקווה לעונה אחת ולהרוויח בין 130-140 אלף יורו. "מדובר בשחקן רב גוני. הוא היה בכל הנבחרות הצעירות בבלגיה ויכול לשחק בכל מקום. מה גם שיחסית הוא גם זול" סיפרו בפ"ת. אם החתמת הבלגי-קונגולזי בן ה-23 תצא לפועל, בפ"ת צפויים בכל זאת לצרף זר שישי שצפוי לתרום לחלק ההתקפי.

הרכבים משוערים
הפועל רעננה: אוהד צור, עדי נמני, עידו לוי, בן ווהבה, מוחמד עלי, עמנואל אמבולה, רועי שוקרני, בן בנימין, מרקו אדמוביץ', ג'ורדן פושה, שמעון אבוחצירה.

מכבי פ"ת: צחי גיגי, עודד אלקיים, ז'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק, נאור פסר, לירוי צעירי, יובל שבתאי, רומאריו פירס, לידור כהן, מנור סולומון ויובל אבידור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי