"ניימאר יחתום ב-פ.ס.ז' בשבוע הבא". צפו בעימות עם סמדו

ניימאר
ניימאר | טוויטר

בצרפת בטוחים כי הסופרסטאר של ברצלונה, שרב עם המגן ונטש את האימון, יוצג רשמית ביום שני או שלישי. הפריסאים יציעו את די מריה במסגרת העסקה?

(גודל טקסט)
סאגת ניימאר עשויה להסתיים בשבוע הבא עם ההודעה הרשמית על חתימתו בפריס סן ז'רמן. בינתיים, חרף הדיווחים מוקדם יותר שבוטל מסע שיווקי של השחקן לסין בתור שחקנה של ברצלונה בשל "בעיות שונות", הודיעו נציגיו של הברזליאי כי ייצא למסע וישתתף גם באירועים של נותני חסות של בארסה. הברזילאי, שהספיק להתעמת עם מגן בארסה סמדו ולנטוש את האימון, השתתף באירוע כזה אחרי המריבה היום (שישי) בארה"ב ואמר בקצרה: "אני מרגיש טוב".


בסביבתו של הסופרסטאר טענו שכן היו קיימים חילוקי דעות עם סוכנות הנסיעות הסינית- שהודיעה כי המסע בוטל – כשנציגיו של השחקן גורסים כי הסוכנות השתמשה בשמו של ניימאר כדי למכור כרטיסים לאירוע מבלי לקבל את אישורם. בתוך כך, בצרפת כבר דנים איפה לערוך את ההצגה של הכוכב. בפארק דה פראנס, למרגלות מגדל אייפל או בשאנז אליזה. פ.ס.ז' מתכננת אירוע גרנדיוזי כיאה לשחקן הנרכש תמורת 222 מיליון יורו. מאות עיתונאים מכל העולם צפויים להגיע לאירוע. אגב, את הראיון הראשון לאחר ההחתמה תערוך רשת BEIN ספורט, השייכת גם היא לבעלים הקטארי של המועדון, נאסר אל חליפי.




ערוץ "קאנאל פלוס" הצרפתי טוען שברצלונה הפעילה את כל הקשרים שלה באופ"א בטענה שפ.ס.ז' עוברת על חוקי הפייר פליי פיננסי. אנדראה טרברסו, יו"ר סוכנות הפייר פליי של אופ"א הזהיר היום את הקבוצה הצרפתית: "כרגע לא חלים עליהם שום מגבלות, אבל הם צריכים לבדוק טוב איך הם מצליחים לעמוד בחוקים גם אחרי הרכישה של ניימאר. הסנקציות עלולות להיות חמורות, אפילו הרחקה מהמפעלים האירופיים. יחד עם זאת, מאחורי הקלעים הצרפתים שוקלים להציע במסגרת העסקה לברסה את אנחל די מריה. גם שמם של בלייס מטווידי ולוקאס מורה עלה כאופציות שיעברו. 


Neymar has walked off Barcelona's training session in Miami following a bust-up. Video evidence: pic.twitter.com/ZeyJnzzEOT

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) 28 ביולי 2017


בינתיים, בלמה של פ.ס.ז' וחברו הטוב של ניימאר, טיאגו סילבה, התייחס לסוגיה לקראת משחק הסופר-קאפ מחר מול מונאקו. "אני מדבר עם ניימאר באופן שוטף", אמר הברזילאי, "יש לנו מערכת יחסים פתוחה. זה הזמן שלו להחליט. עד מחר אי אפשר לדבר על זה, אבל אחרי זה אני חושב שכולם ידברו על זה", הוסיף סילבה. בינתיים, רדיו מונטה קרלו המקורב לכדורגל הצרפתי פרסם שהעסקה סגורה מכל הצדדים וביום שני או שלישי יודיעו על המעבר שלו הסופרסטאר לקבוצה הפריסאית.


אחד מחבריו של ניימאר צוטט בכתבה בעילום שם בה נאמר: "מה שקרה לניימאר היום עם המגן הפורטוגלי סמדו מראה שאין בברצלונה כבוד אליו. כולם מתייחסים רק לליונל מסי. ניימאר הוא אחד מהשחקנים ולכן הוא החליט לעזוב". לפי דיווחים בברזיל ראשי ברצלונה דיברו שוב עם אביו של השחקן שסירב לאשר שניימאר יישאר בברצלונה. במועדון מבינים שהנושא אבוד וינסו להביא את אדן הזאר לבארסה.


POW! Football Latest: Neymar to PSG: Thiago Silva discusses Barcelona star https://t.co/NW3Zw9Ec3H

— POW! Football News (@powfooty) July 28, 2017


המועדון ינסה בכל החזיתות גם לרכוש את קוטיניו או פאולו דיבאלה, אבל רוצה את הזאר כוכב הגדול. אנטוניו קונטה הגיב: "לא יודע ולא שמעתי מכלום. קודם דיברו שריאל מדריד רוצה אותו ועכשיו ברצלונה? אני חושב שהוא מאושר אצלנו ויישאר". בתוך כך פורסם שברצלונה עשויה להציע את איבן ראקיטיץ' לליברפול במסגרת עיסקת פיליפה קוטיניו כדי לשכנע את ליברפול למכור את השחקן.


המשחק האחרון של הברזילאי במדים הקטאלונים צפוי להיות בקלאסיקו במיאמי מול ריאל מדריד (בין שבת לראשון, 02:55, ספורט2). לפי "מונדו דפורטיבו" אנשי ברצלונה אמרו למקביליהם בפ.ס.ז': "או שתשלמו את סעיף השחרור של ניימאר או שלא תקבלו אותו". ב"ספורט" נערך סקר בו 91 אחוזים מהנשאלים טענו שהכוכב הברזילאי נהג בצורה לא מכובדת כלפי ברצלונה והפגין חוסר כבוד למועדון. "כמו המעבר של לואיס פיגו לריאל מדריד", נכתב בעיתון.


ניימאר. מתכננים לו אירוע גרנדיוזי (טוויטר)
ניימאר. מתכננים לו אירוע גרנדיוזי (טוויטר)


שוער יובנטוס, ג'אנלואיג'י בופון התייחס לעסקה הענקית: "זה סכום מופרך לחלוטין. אולי שידרשו עליו 600 מיליון יורו?". בופון גם צייץ: "סבא שלי תמיד נהג לומר לי 'אתה יכול לנפח בלונים כמה שאתה רוצה, אבל בסוף זה יתפוצץ".


במקביל, באנגליה טוענים שפליפה קוטיניו סיפר לחבריו בברזיל שהוא לא יודע מאיפה הידיעות על כך שהוא ביקש לעזוב את ליברפול. פאולו דיבאלה לעומת זאת רמז: "אם בארסה תרצה אותי, זה יהיה תלוי בי וביובה". מנכ"ל אלופת איטליה בפה מארוטה אמר בנושא: "השחקן נשאר ביובנטוס כל עוד אני רוצה".


פאולו דיבאלה. יובנטוס לא מוותרת עליו (gettyimages)
 פאולו דיבאלה. יובנטוס לא מוותרת עליו (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי