הלבוש החשוף של מירן בוזגלו עורר סערה ברשת – והיא החליטה להגיב

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | מסך, אינסטגרם

אחרי שאשתו של מאור בוזגלו נשאלה בלי סוף על סגנון הלבוש החשוף שלה, היא הקדישה לנושא פוסט שבו הבהירה: "לבוש לא מגדיר את מי שאנחנו, בסופו של דבר הלב ומה שיש לנו בפנים, זה מה שקובע"

(גודל טקסט)

לפני כניסתו של החג, מירן בוזגלו פנתה ל-350 אלף עוקביה. אשת הכדורגלן הבהירה סוגייה מעניינת עליה נשאלה בלי סוף. "מידי פעם שואלים אותי 'איך את כל כך מחוברת לדת ועדיין מתלבשת חשוף?', אז הגיע הזמן להסביר – אני לא חושבת שלהתלבש חשוף קשור לחיבור שלי לדת, כי כל מי שמכיר אותי יודע עד כמה אני אוהבת ומחוברת לאמונה בדת שלנו, מאמינה בבורא עולם, מתפללת אליו ומדברת איתו תמיד ועושה את 3 המצוות שאשה מצווה לעשות".

עוד הוסיפה מירן לגבי הקשר בין לבוש צנוע לבין הערכים בהם מאמינה: "צניעות נתפסת כמשהו שקשור לאיך שאנחנו מתלבשים אבל זה הרבה מעבר לחיצוניות. צניעות היא מכלול של התנהגויות, היא הפנמה של תכונות, מעשים טובים, רכוש וכדומה בצורה שלא תתבלט בסביבה. צניעות זה להסתפק במועט והכי חשוב – הכרת האדם בערך עצמו ללא התנשאות על האחר".

"לבוש לא מגדיר את מי שאנחנו. אני חושבת שכל אישה צריכה ללבוש מה שהיא אוהבת וגורם לה להרגיש בנוח וטוב עם עצמה. כל אחת והגבולות שלה. הכי חשוב שנדע תמיד לכבד את הבחירות של כל אחד ואחת מאיתנו וכך מאור ואני מחנכים את ילדינו לאהבת וקבלת האחר, לנימוס, לכבוד, לאהבה והכלה. להסתכל עמוק עמוק ללב של האדם שמולנו ולא על החיצוניות שלו, כי בסופו של דבר הלב ומה שיש לנו בפנים, זה מה שקובע", חתמה מירן וזכתה למאות תגובות אוהדות.

הפוסט של מירן בוזגלו
הפוסט של מירן בוזגלו | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי