בית"ר ירושלים ספגה בתוספת הזמן וסיימה ב-1:1 מול קרית שמונה

המארחת הייתה עדיפה והשיגה את היתרון כשירדן שועה הכין למחליף ניב זריהן (63), אבל נגיעת יד של דוד חוג'ה אפשרה לעאיד חבשי להשוות בפנדל (93) והותירה את ארווין קומאן מתוסכל

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

גם יריבה נוחה כמו עירוני קרית שמונה ויתרון עד לתוספת הזמן, לא הספיקו לבית"ר ירושלים כדי להשיג ניצחון שני העונה. המארחת הייתה עדיפה ברוב שלבי המשחק הערב (שבת) ועלתה ליתרון מוצדק משער בכורה של ניב זריהן בדקה ה-63, אבל עאיד חבשי קבע 1:1 בפנדל בתוספת הזמן והותיר את ארווין קומאן מתוסכל. בית"ר עדיין לא שמרה על שער נקי בבית בליגה ב-2021, והרצף התארך כעת ל-14 משחקים.

קומאן שינה את השיטה שלו ועלה עם שני חלוצים, כשירדן שועה פתח לראשונה העונה והצטרף לריצ'מונד בואצ'י. קרית שמונה התקשתה להתמודד עם המערך הזה והמארחת הייתה חייבת לכבוש ב-20 דקות ראשונות בשליטה ברורה, אבל זה לא קרה והמשחק דעך בהדרגה.

הצפוניים כלל לא בעטו למסגרת ובעיקר ספרו קרנות, עד שבדקה ה-63 הם נענשו עם שער של זריהן, שאחרי שבעה שערים לרשת בית"ר כבש לראשונה עבורה, בעקבות דאבל-פס יפה עם שועה. נראה היה שזה יספיק כדי להבטיח ניצחון, אבל קרית שמונה, שלא ניצחה בטדי מאז מאי 2015, שלחה עוד כלים התקפיים ובאה על שכרה עם בעיטה של גיא בן לולו המחליף שפגעה בידו של דוד חוג'ה, המחליף של בית"ר. עאיד חבשי דייק בפנדל השני שלו העונה וקבע חלוקת נקודות שמציבה את שתי הקבוצות בעמדה זהה אחרי חמישה מחזורים.

ניב זריהן, מקס גרצ'קין שחקני בית
שער הבכורה לא הספיק. ניב זריהן עם מקס גרצ'קין | דני מרון

הרכב בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, רועי הרמן, ג'וסואה מחיאס, אופיר קריאף, מקס גרצ'קין, תמיר עדי, עומר לקאו, אדווין ג'סי, עוזיאל פרדו, ירדן שועה, ריצ'מונד בואצ'י.

הרכב עירוני קרית שמונה: זיגוס ברטקוס, גיא מזרחי, עאיד חבשי, סטפן אקה, עלא ג'אפר, נדב נידם, אובידיו ביק, רועי קהת, מוחמד שכר, מורגן פרייר, סטפן מילושביץ'.