עושים שוק: אלכסנדר קולארוב חתם ברומא לשלוש שנים

אלכסנדר קולארוב
אלכסנדר קולארוב | טוויטר

המגן הסרבי חתם רשמית בג'אלורוסי, הגברת הזקנה מעוניינת בבלם המאנשאפט, ארנאוטוביץ' הוצג בווסטהאם, יונייטד שוב רוצה את מאטיץ' וקרוזה ביקש לעזוב את ברמן

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של הקיץ מעלה הילוך. הליגות הסתיימו, גם הנפות הגביע ברחבי היבשת מאחורינו, וכעת כל שנותר הוא להיאבק על השחקנים הטובים ביותר בשוק. ספורט1 מרכז בפניכם את כל הספקולציות, המגעים וההודעות הרשמיות.


רשמי
*עכשיו זה רשמי. אלכסנדר קולארוב השלים את מעברו לרומא ממנצ'סטר סיטי, לאחר שחתם לשלוש שנים.

UFFICIALE: Aleksandar #Kolarov è un calciatore dell'#ASRoma

I dettagli https://t.co/O9w7aNhXs0pic.twitter.com/9fahTbgOPz

— AS Roma (@OfficialASRoma) July 22, 2017

*גראסהופרס השלימה את החתמתו של נאביל באחוי. הקשר ההתקפי הגיע לקבוצה השווייצרית מהמבורג.

#GC verpflichtet vom @HSV den Offensivspieler @NabilBahoui! Welcome to #Zurich Nabil! https://t.co/udcu4UwtXQ#gc#zürich#mirhopperspic.twitter.com/uNFN98zxmc

— GC Zürich (@1886_gc_zuerich) July 22, 2017

*מרקו ארנאוטוביץ' הוצג רשמית במדי ווסטהאם. החלוץ האוסטרי, שיחזק את חוד ההתקפה של הפטישים: זו הרגשה מיוחדת להצטרף למועדון כזה".

#WelcomeMarkopic.twitter.com/hbytCapBe2

— West Ham United (@WestHamUtd) July 22, 2017

*אוקזר שאלה מסיינט אטיין את המגן השמאלי בן ה-23, פייר-ייבס פולומאט.

OFFICIEL: Pierre-Yves Polomat rejoint l'AJA !
Il arrive en prêt de l'@ASSEofficiel
https://t.co/rOf9phSjCD#BienvenuePolo 3️⃣ #TeamAJA ⚪️ pic.twitter.com/ujRFfl1Ikc

— AJ Auxerre ⚪️ (@AJA) July 22, 2017

*מידלסבורו מצאה שוער, לאחר שהחתימה את דרן רנדולף מווסטהאם. השוער האירי בן ה-30 יגיע מהפטישים עבור חמישה מיליון יורו.

#Boro are delighted to confirm the £5m signing of Darren Randolph! ✍️⚪️

➡️ https://t.co/4GF9UpwJtb#UTBpic.twitter.com/d0OzeV4Anx

— Middlesbrough FC (@Boro) July 22, 2017

*זדראבקו קוזמנוביץ', קשרה של באזל, הושאל לעונה נוספת למאלגה.

MCFNews| Kuzmanovic regresa a nuestro centro del campo ¡El guerrero vestirá de nuevo la camiseta blanquiazul!  ➡️ https://t.co/6s8W5uhL5ipic.twitter.com/yj5vC6HA2M

— Málaga CF (@MalagaCF) July 22, 2017

*עסקה טרם נחתמה, אבל אלכסנדר קולארוב ביקש לעזוב את מנצ'סטר סיטי, קיבל את האישור המיוחל וכבר הצטרף לשחקני רומא בבוסטון. הוא יעבור תמורת 5.8 מיליון ליש"ט ויחתום לשלוש שנים. מנג'ר סיטי פפ גווארדיולה אמר על הסרבי: "אני לא משאיר בסגל את מי שלא רוצה להיות פה".


Aleksandar #Kolarov è arrivato a Boston! Benvenuto alla #ASRomapic.twitter.com/xhlzisoF4E

— Forzaroma.info (@forzaroma) July 22, 2017


פרנצ'סקו אורלנדו קשר התקפי בן 20 עבר ללאציו מויצ'נזה, וישר הושאל סאלרניטנה.


* ויטוריניו ארטונס, מגן שמאלי פורטוגלי, הושאל מדינמו קייב לחטאפה והוצג רשמית.


OFICIAL | Vitorino Antunes ya es futbolista azulón. ¡Bienvenido! #AntunesAzulonhttps://t.co/U6Rdna2HNnpic.twitter.com/KkdwaKLCvg

— Getafe C.F. (@GetafeCF) July 21, 2017


שמועות
מנצ'סטר יונייטד שוב מחזרת אחר נמניה מאטיץ'. השדים האדומים ירדו מניסיונות צירופו של אריק דייר, לאחר ששלוש הצעות על השחקן נדחו על ידי טוטנהאם. תג המחיר על קשרה של צ'לסי יעמוד על 50 מיליון יורו, כשגם יובנטוס מעוניינת בשחקן.

Could be wrong but told Juventus much more interested in Nemanja Matic than Manchester United

— Kaveh Solhekol (@SkyKaveh) July 21, 2017

*אינטר עדיין נאבקת עם סאות'המפטון על יאן קאראמו מקאן הצרפתית. הנראזורי הגישו הצעה בסך 6 מיליון יורו על החלוץ בן ה-19 מחוף השנהב, אף קאן דורשת סכום גבוה יותר.

Inter Milan and Southampton are keen on Caen forward Yann Karamoh. Fee likely to be around £6m. (Source: L'Equipe) pic.twitter.com/kCHEeSKOPB

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) July 22, 2017

*לאחר שמילאן הביעה עניין ברנאטו סאנצ'ס, קשרה של באיירן מינכן, באיטליה מדווחים שקרלו אנצ'לוטי נתן את ברכתו למעברו של הפורטוגלי הצעיר.

Ac Milan are still trying to sign Portuguese midfielder Renato Sanchez on loan this summer.(Tuttosport) pic.twitter.com/wPS9GPUNs9

— RumorsTransfers 24/7 (@rumorstransfers) July 22, 2017

*אתמול דווח שמקס קרוזה מבוקש בצ'לסי וליברפול. היום (שבת) המנהל הספורטיבי של ורדר ברמן, פרנק באומן, סיפר שהחלוץ ביקש לעזוב את המועדון.


*לאחר עזיבתו של לאונרדו בונוצ'י למילאן, יובנטוס מפנה את מבטה אל מאטס הומלס מבאיירן מינכן. תג מחירו של בלם נבחרת גרמניה צפוי להיות כ-50 מיליון יורו.

La Juventus a fait de Mats Hummels (28 ans) sa priorité. Le défenseur du Bayern Munich coûterait au moins 50M€ https://t.co/2EALlAAQlwpic.twitter.com/aRTa5DgE7p

— L'ÉQUIPE (@lequipe) July 21, 2017

*צ'לסי, ברצלונה וריאל מדריד רודפות אחר מאלאנג סאר מניס. הבלם בן ה-18, שערך 31 הופעות בנבחרת צרפת עד גיל 21, מחזיק בסעיף יציאה בסך 40 מיליון יורו.

Chelsea are vying with Real Madrid and Barcelona to sign Nice defender Malang Sarr https://t.co/om6c87rST1pic.twitter.com/uN3tILqGJe

— Sky Sports PL (@SkySportsPL) July 22, 2017

*מונאקו אישרה לריאל מדריד לנהל מו"מ עם קיליאן אמבפה, מחירו עשוי להיות כ-190 מיליון יורו. לידיעה המלאה


*ליל הצרפתית מעוניינת בחלוץ אספניול פליפה קאייסדו. גם ג'ירונה הביעה עניין באקוואדורי בן ה-28. 


* ב-"טיימס" האנגלי דווח שליברפול דחתה את הצעתה של ברצלונה לרכוש את פיליפה קוטיניו תמורת 72 מיליון ליש"ט ויורגן קלופ התייחס לכך כשאמר: "יש כמה קבוצות שמבינות שיש לנו שחקנים טובים, אבל אנחנו לא מועדון שמוכר שחקנים". בארסה סימנה בנוסף את פאולו דיבאלה וב"מונדו דפורטיבו" דווח שמחירו יהיה סביב 120 מיליון יורו. לפי הפרסומים יש לדיבאלה הסכם עם יובנטוס שבמחיר הזה היא תמכור אותו. הארגנטינאי ידוע בהערצתו הרבה לליאו מסי.


* ראפיניה מברצלונה הוצע לארסנל. לפי "סקיי ספורט" השחקן עשוי לעלות 30 מיליון יורו.


* מנצ'סטר סיטי סיכמה עם מונאקו על רכישת בנג'מין מנדי. המגן השמאלי יעבור תמורת 51.6 מיליון ליש"ט ויחליף את אלכסנדר קולארוב בסגל.


BREAKING: Manchester City and Monaco reach €57.5M agreement for left-back Benjamin Mendy, according to @lequipepic.twitter.com/NQlYdYHp4G

— B/R Football (@brfootball) July 21, 2017


* ליברפול עדיין מקווה להחתים את בלם סאות'המפטון וירג'יל ואן דייק. יורגן קלופ סיפר לכתבים במסיבת עיתונאים שהוא יודע שהשחקן מסרב להישאר, אבל הבהיר שלא תוגש הצעה כל עוד "הקדושים" לא יבהירו שהוא למכירה. בשלב זה הבלם ההולנדי מתאמן לבדו ולא נחשב לחלק מהקבוצה ברמה היום-יומית, לאחר שבשיחה עם ראשי המועדון טען כי הוא לא מסוגל לשחק עבורם. 


* האם אלכסיס סאנצ'ס קרוב לחתימה בפאריס סן ז'רמן? בצרפת נטען כי ישולמו עבורו 70 מיליון ליש"ט לארסנל והוא יזכה לשכר שבועי על סך 400 אלף ליש"ט. לפי הפרסומים סאנצ'ס נפגש אתמול בבית מלון בפאריס עם המנהל המקצועי של פ.ס.ז'. אנרו אנריקה.


* צ'לסי רוצה את אנטוני קנדרבה, כדורגלן נבחרת איטליה ואינטר. מחירו 23 מיליון ליש"ט. אנטוניו קונטה רוצה שחקן שיתמודד עם ויקטור מוזס על המקום ב-11 באגף ימין.


* ווסלי סניידר, שקיבל פיצוי על סך 4.5 מיליון יורו ושוחרר מגלאטסראיי, מחפש קבוצה לחצי עונה ובינואר צפוי לעבור ל-MLS בארה"ב. אייאקס הבהירה כי לא תצרף אותו לחצי עונה בלבד ולא מן הנמנע שמי שכן תעשה זו תהיה אוטרכט, הקבוצה מעיר הולדתו של הקשר.


Wesley Sneijder leaves Galatasaray after four and a half years:

Turkish titles
Turkish Cups
⚽️ 123 league games, 35 goals#UELpic.twitter.com/DX0XRad5PM

— UEFA Europa League (@EuropaLeague) July 14, 2017


* העברת איבן פרישיץ' מאינטר למנ'צסטר יונייטד תקועה. הנראזורי דורשים 48 מיליון ליש"ט, השדים האדומים לא ממהרים לשלם.


* אברטון רוצה את קמיל גרוסיצקי הפולני מהאל שירדה ליגה וכבר מכרה שבעה משחקניה. שחקן הכנף הפולני עשוי לעלות 7.7 מיליון ליש"ט.


* אינטר מעוניינת בשימה ורסאליקו מאתלטיקו מדריד.


*ארסנל סירבה להצעה בגובה 10 מיליון ליש"ט מווסט ברומיץ' אלביון עבור המגן קיירן גיבס.


* רומא משוכנעת שתוכל לרכוש את ריאד מאחרז מלסטר, אבל ההצעה של הג'אלורוסי עדיין סביב 30 מיליון יורו ואילו השועלים דורשים יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי