נשיא סביליה: ויטולו ניצל אותנו, אי אפשר לסמוך על בני אדם

ויטולו
ויטולו | AFP

חוסה קסטרו זעם על התרגיל שעשו החלוץ ואתלטיקו מדריד: "אנחנו רותחים מזעם, היחסים לא יחזרו להיות מה שהיו". פיפ"א תתערב?

(גודל טקסט)

העברת ויטולו מסביליה לאתלטיקו מדריד מעוררת הדים גדולים בספרד והיא אף מוכנה "ההחתמה הכי דרמטית של הקיץ". השחקן היה אמור להאריך את חוזהו אצל האנדלוסים, אבל הקולצ'ונרוס גנבו אותו מתחת לאף של סביליה והחתימו אותו בתרגילים שונים על אף שאסור להם לשלם כסף על ההעברות בגלל האמברגו של פיפ"א. הם הפעילו את סעיף השחרור שלו באמצעות לאס פלמאס והשחקן ישחק באיים הקנריים עד ינואר.

נשיא סביליה, חוסה קסטרו, שיצא מגוחך בכל הפרשה אחרי שכבר הודיע באופן פומבי שוויטולו נשאר ומאריך חוזה לחמש שנים האשים את השחקן: "הוא ניצל את סביליה כדי להוציא מאתלטיקו מדריד יותר כסף עבורו". סגנית אלופת אירופה אכן העלתה את שכרו משלושה מיליון יורו שהשתכר בקבוצתו הקודמת לחמישה מיליון.


קסטרו טען עוד: "ויטולו התקשר אליי כמה פעמים, שלח לי הודעות בווטסאפ בסוף השבוע האחרון ואמר שהוא מחויב לסביליה והוא מאושר מהפתרון של הארכת החוזה לפיו גם סעיף השחרור שלו היה עולה מ-37 מיליון יורו ל-50 מיליון יורו. הוא ביקש ממני גם להסביר לאוהדים למה רצה לעזוב ושהוא מאושר להישאר. נתנו לו הכל, אבל אם אתה לא יכול לבטוח בבן אדם, אין מה לעשות. אנחנו רותחים מזעם והיחסים בין הקבוצות לא יחזרו למה שהיה פעם".

ויטולו עצמו שיחזור לשחק בקבוצת נעוריו לחצי שנה עד שיגיע לאתלטיקו היה מאושר אתמול והודה: "היו לי ימים קשים ולמשפחתי וגם לי, אבל זה מה שרצינו בסופו של דבר. אני מאושר ומרוצה". נשיא לאס פלמאס, מיגל אנחל ראמירס, אמר שהוא כבר לא יכול לחכות לראות את שיתוף הפעולה בין ויטולו לחלוץ הקבוצה ג'ונתן ויירה.

דייגו סימאונה. תרגילים מלוכלכים? (AFPׂ)
דייגו סימאונה. תרגילים מלוכלכים? (AFPׂ)

עכשיו מקווים באתלטיקו ולאס פלמאס שפיפ"א לא תתערב בסיפור ותטען שהעסקה לא חוקית. בעבר פיפ"א הדגישה שלא תיתן לצד שלישי לעזור לקבוצות שנענשו, אבל בקבוצות טוענים בתוקף שלא עברו על החוק.

"העסקה סיימה 42 יום בהם אתלטיקו היתה ב'דיכאון' נוכח החלטת פיפ"א", נכתב ב"אס". הקולצ'ונרוס אומנם לא יכולים להחתים שחקנים חדשים בקיץ הנוכחי, אבל מכינים כבר את החורף.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי