קרויף: "מאמין ברוטציה. משחק ב-18:00? זה בסדר מבחינתנו"

קרויף. "החתמות שחקנים? נעשה זאת בצורה מסודרת"
ג'ורדי קרויף | אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב התייצב לצד קיארטנסון למסיבת עיתונאים לקראת המפגש הראשון מול קיי אר רייקיאוויק: "אנו בונים את הסגל צעד אחרי צעד". החלוץ: "אוהב שיש ממני ציפיות ומקווה להיות טוב יותר". באטוקיו לא ישחק

(גודל טקסט)
 מכבי תל אביב לא התקשתה בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית מול טירנה האלבנית וגברה עליה 0:5 בסיכום המשחקים, אולם מחר (חמישי, 18:00 בספורטHD1) היא תפגוש משוכה קשה יותר בדמות קיי אר רייקיאוויק האיסלנדית.


למסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות הראשונה מחר בנתניה התייצב מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף לצדו של החלוץ וידאר קיארטנסון.




"אין משחקים קלים. אנחנו רק רוצים להשתפר משבוע לשבוע ולהגיע לרמה שאנחנו מכוונים אליה", אמר ג'ורדי קרויף בפתיחת מסיבת העיתונאים, "אנשים שעוקבים אחרי הכדורגל העולמי רואים שאיסלנד מייצרת שחקנים טובים והכדורגל משתפר. זו הסיבה שנכבד אותם בשני המשחקים. אפשר לראות שהנבחרת שלהם הגיעה ליורו בזמן שהולנד נשארה בבית. נכבד אותם כמו שנכבד כל יריבה".



קרויף. "איסלנד הייתה ביורו בזמן שהולנד ישבה בבית" (אודי ציטיאט)


הקדמת המשחק ל-18:00: "בשבוע שעבר נאלצנו לשחק ב-17:00 בטירנה. יהיה לכולם קשה בחום, זה ברור, אבל בשבילנו זה בסדר שמשחקים בשעה הזו"


חיזוק הסגל: "זה לא סוד שאיבדנו מספר שחקנים וצירפנו מספר שחקנים חדשים. אנחנו עדיין ממשיכים בבניית הסגל ועדיין לא סיימנו, אבל נעשה זאת צעד אחרי צעד".


הגעת כריסטיאן באטוקיו:
"מדובר בשחקן ששיחק בצ'מפיונשיפ האנגלית ובליגה השנייה בצרפת שגם היא מאוד תובענית ופיזית. הוא שחקן טוב, אחד שהיה בנבחרת הצעירה של איטליה, ואנו מצפים ממנו להראות רצון לנצח ולהציג את כישוריו בחלק ההתקפי. אני לא חושב שהוא מוכן לשחק בשלב זה. זו החתמה מצוינת בשבילנו, אבל אי אפשר לצפות שהוא ישר יזכה לדקות משחק. ניתן לו את הזמן לו הוא זקוק".



באטוקיו מוצג במכבי תל אביב. לא ישחק במפגש הראשון (האתר הרשמי)


וידאר קיארטנסון הוסיף על היריבה ועל כך שסופסל מול טירנה במשחק החוץ: "זו אחת הקבוצות הטובות באיסלנד. כמובן שאני מכיר אותם ושיחקתי מול רובם, זו הרגשה טובה לפגוש אותם. הרוטציה טובה לכולנו, רק התחלנו את העונה לפני שלושה שבועות וכולם צריכים לקבל דקות כי יש לנו סגל עמוק. אני אוהב שיש ממני ציפיות ואני מקווה שהעונה הזו תהיה טובה יותר. פייבוריטית לעלות שלב? יש שני משחקים וזו לא שאלה של מי פייבוריטית. הכל יכול לקרות במשחקים כאלה ונצטרך להיות מוכנים. מקווה שהעונה נהיה טובים יותר מאשר בעונה שעברה".


לאחר דבריו של החלוץ האיסלנדי גם קרויף התייחס למעמדו של קיארטנסון ולסגל הרחב: "אני חושב שבכדורגל צריך לדעת מה הן החוזקות שלנו. יש לנו את וידאר ברחבה ונצטרך לדעת להפעיל אותו כי יש לו סיומת מצוינת. לכל שחקן יש את החוזקות שלו וזו החובה שלנו לדעת להפעיל אותן. ישראל היא אחת המדינות היחידות שלא עושים בהן רוטציה, וכשיש סגל רחב אפשר לתת לכולם לשחק. מלחמה על ההרכב זה דבר טוב. מי שמגיע למכבי תל אביב ייצטרך לדעת שיש בסגל יותר מ-20 שחקנים וכל אחד יכול לשחק בהרכב. אני מאמין ברוטציה".



קיארטנסון. "צריך לדעת לנצל את החוזקות שלו" (דני מרון)


קרויף לסיום נשאל על כך שיו"ר ממכבי חיפה טען כי "גם אם ג'ורדי קרויף יתקשר אליי לא אמנה אותו למנהל המקצועי של מכבי חיפה" והבהיר: "אני מכבד את שחר ואת מכבי חיפה".


לאחר מסיבת העיתונאים ערכה הקבוצה את האימון המסכם לקראת ההתמודדות ולא נראה כי ג'ורדי קרויף יבצע יותר משינוי או שניים בהרכב לעומת ה-0:3 בטירנה, אז כאמור פתחו ארון שוינפלד ודור פרץ. אוסקר סקאריונה לא ייכלל בסגל והוא צפוי עד סוף השבוע לעזוב ולחתום בעולה החדשה לליגה הטורקית גוזטפה, על אף שקרויף סירב לאשר את עזיבתו הצפויה. השחקן כבר הגיע לאיזמיר הטורקית כדי להשלים את מעברו.


הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, טל בן חיים, איתן טיבי, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, שלומי אזולאי, איל גולסה, יונתן כהן, עומר אצילי (ארון שוינפלד), וידאר קיארטנסון.


קיי אר רייקיאוויק: סטפן מגנוסון, מורטן בק, ארנור אדלסטיינסון, ארון ביארקי יוזפסון, גונאר תור גונארסון, סקולי יון פרידגירסון, פינור מרגירסון, אוסקר האוקסון, פלמי פלמאסון, קני צ'ופארט, טוביאס תומסן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי