מכבי חיפה הביסה את הפועל ירושלים 1:4 בחוץ

play
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם מחמוד ג'אבר | דני מרון
צמד למחמוד ג'אבר, מכבי חיפה הביסה 1:4 את הפועל ירושלים 04:00

האלופה התאוששה מההפסד להפועל באר שבע וחזרה למסלול הניצחונות. חזיזה (9), ג'אבר (42, 85) ודוניו (68) הכניעו את האדומים-שחורים, חדידה רק איזן זמנית (27) עם השער הראשון העונה של העולה החדשה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה גברה הערב (שבת) 1:4 על הפועל ירושלים במשחק שפתח את המחזור השביעי בליגת העל ושמה מאחור את ההפסד להפועל באר שבע לפני היציאה לפגרת הנבחרות. דולב חזיזה (9), מחמוד ג'אבר (42, 85) וגודסוויי דוניו (68) הכניעו את האדומים-שחורים, גיא חדידה רק איזן זמנית (27).

האלופה לא הבריקה בשום שלב של המשחק ובלא מעט דקות יחסי הכוחות היו שקולים, אבל בסופו של דבר היתרון האיכותי האדיר שלה בא לידי ביטוי. השחקנים של העולה החדשה פשוט לא היו טובים מספיק כדי לנצל יום לא הכי מוצלח של היריבה – ואל תתנו לתוצאה להטעות אתכם, חיפה לא הרשימה למרות שכבשה רביעייה. אבל ברק בכר יודע טוב מאוד כמה ניצחונות מהסוג הזה חשובים וזו תוצאה נהדרת בשביל הירוקים.

ירושלים עדיין אחרונה בטבלה, אבל לפחות היא הורידה קוף אחד מהגב. בדקה ה-27 גיא חדידה כבש את השער הראשון של האדומים-שחורים בליגת העל העונה – למעשה השער הראשון שלהם בליגה הבכירה מאז מאי 2000. עכשיו היא צריכה להתרכז בלצבור נקודות.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם דולב חזיזה
חגיגה מוקדמת של האלופה | דני מרון

הרכבים

הפועל ירושלים: אדבאיו אדליי, עומד אגבדיש, נועלם מלמוד, גוני נאור, אונדז'יי באצ'ו, אלוז' יאו, קלייטוס נומביל, רוסלן ברסקי, גיא חדידה, גיא בדש, אחמד סלמן.

מכבי חיפה: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג, סאן מנחם, חוסה רודריגס, מחמוד ג'אבר, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, דין דוד, בן שהר.